28 Eylül 2010 Salı

Güven yada şüphe


Paronayak oldum ..bunu kabul ediyorum üstelik kızımıda etkiliyorum.Büyüdü ünüversiteye başladı ama onu hala tedirgin ediyorum,elimde değil nekadar bir şey şoylememeye çalışşamda ucundan kulağından bir şeyler yinede söylüyorum..

Bir gün geçmiyor ki tv de yada gazetelerde kötü niyetli insanların tuzaklarına çektikleri kişilerle ilgili bir şeyler görmeyelim.Müge anlı daki ünüli genç kızın kayıp olayından beri iyice tedirgin olduk.

Kızıma arkadaş edinmesini sosyal olmasını ama çok yakın da olmamasını aşılamışım..İlk günden bir çok kişiyle tanışmış.bir kız fazlasıyla yakın davranmış hayatını anlatmış ve seni çok sevdim deyip samimi davranınca tetirgin olmuş ..Bana art niyetli mi davranıyorum acaba her samimiyetin altında bir şeyler arıyorum,bana artık tv de gordüğün şeyleri anlatma dedi..

Haklı ama....aması var işte kimin ne niyette olduğunu bilemiyoruzki ...Kadınsan ve birazda güzelsen tehlike daha fazla...Küçük iken daha kolaydı.Ne güzel günlermiş...

2 yorum:

  1. Bence annelik içgüdüsü...Ama o programı izleme arkadaşım.Ben hiç sevmiyorum kadıncağız hafiye olmaya meraklı.Böyle bir programın tv'de yayınlanmasını bile yanlış buluyorum...Benden söylemesi...

    YanıtlaSil
  2. İnsan ın psikolojisini bozuyorlar ama bir yandan da gerçek olaylar...ALLAH kötülerle karşılaştırmasın çocuklarımızı .

    YanıtlaSil