29 Eylül 2010 Çarşamba

Misafir im


İlk misafir imizi ağırladık..çok mutlu oldum.iki gündür ev tertemiz grantvalet giyinmiş bekledik gelen giden olmadı.Bütün gece diş ağrısı çektim sabah erkenden kalkıp geceden int de adresini öğrendiğim diş hastanesine gittim yolda bir bayandan tam adres öğrenmeye çalıştım kadında oranın müdiresi çıktımı dört ayak üstüne düştüm sağ olsun bayan beni hemen muayaneye soktu.apse yapmış,ilaçlarımı aldım pazartesi çekilecek.eve döndüm ama ölüyorum ağrıdan ilaçlarımı içtim yattım saat 10 ageliyordu bir saat ancak uyumuşum kalktım .kızım kahve içiyor,kapı çaldı açtık üst kattaki bayan hoş geldiniz e gelmiş üst baş ve ev dagınık vaziyette açtık mahçup oldum .ama çok tatlı bir hanım ,sevdim ve rahatladım kızım çay ve ardından bize kahve yaptı farkında olmadan 3 saat oturmuşuz,o bizden sanırım memnun kaldı içi rahatladı bizimde ondan.kızım okuluna gitti oda arkadaşlarını sevdi.alışmaya başladık galiba...

Annemler aradı ,hafta sonu belki gideriz,bir saatlik yol.babamız gelmezse tabiki...

2 yorum:

  1. Hadi hayırlı aolsun canım.Çevre genişlemeye başladı,Kurs yokmuymuş orada?

    YanıtlaSil
  2. Sağ ol arkadaşım.bakacağım kurslarada...sen neler yapıyorsun ,orada başladı mı kurslar arkadaşlara selam söyle.

    YanıtlaSil