27 Eylül 2010 Pazartesi

İlk gün...


Yeni bir şehirde ,yalnız ilk günümüzü geçiriyoruz .Akşam babamız ,kendinize dikkat edin ve daha bir çok bunun gibi tembihlerle bizi bıraktı ,arkasından bizide götür duygularıyla yalnız kaldık yeni evimizde...

Ev e alışmamız için cumadan geldik iki akşam babamız bizimle kaldı,hiç eksik bitmedi ufak tefek şeyler alıp durduk .televizyonu kurmak uyduyu ayarlamak için baya bir uğraştı ama kimseye bir kuruş vermeden hepsini kendisi yaptı.Eşim in eline kimse su dökemez maşallahı var .elektiriğide yapar,su borusuda döşer,fayanslarıda yerleştirir,eline testereyi alır dolap ta,masa da yapar.ben erkeğin iş bilenini severim oğlumda olsa eşim de olsa babam da olsa bu böyle hepside beceriklidir inşallah damadım da öyle olur .

Akşam öyle böyle geçti,sabah bir telaşla uyandık kahvaltıyı yaptık ,arabaların geçtiği cadeye kadar yürüdük o okuluna bende şöyle bir etrafı kolaçan ettim öyle bir yollardan geçtim ki kayboldum mu derken cadeye çıktım yine bir de baktım bizim alt sokaktayım .eve gelip bir güzel temizlik yaptım .tv nin sesini hiç kapatmıyorum bana tanıdık gelen bir tek o...

Daha ilk günde sıkılmaya başladım buralardan ..nasıl geçecek zaman bilmiyorum ev temiz iş yok ,bir komşu yok iki konuşşan.ancak tv vede bilgisayar..resimde yapmak içimden gelmiyor...alışacağız elbette ama ...bahçeye çıktık kızım gelince birer kahve yaptık elimizde etrafımıza baka baka...bahçe harika çimenler yeşil ve ıslak yalın ayak yürüdük biraz, içimize sağlık aktı sanki .ve havuz akan suyun sesi çağlayan gibi geliyor ..ev ve bahçe güzel ama biraz duraklara uzak,ilk günler belliki biraz sorun yaşayacağız...

2 yorum:

  1. Ne kadar doğal bir yaşam.Keyfini çıkar arkadaşım.Sayılı gün çabuk geçer....Sen anlatırken ben imrendim inan ki....Kurs da başlıyacak yakında ama sen olmayacaksın...Belki iki sene sonra dayanamayıp geri dönersin belli mi olur?
    Kızın belki yurtta kalmak ister falan falan...
    Hadi hayırlı olsun yeni öğretim yılınız.Öpüyorum seni en kocamanından...

    YanıtlaSil
  2. Neşem iyi dileklerin için çok sağ ol..Buralar çok yeşil ve güzel ,gelişmeye çalışıyori.her yer öğrenci dolu,nüfus un çoğu 25 yaş altı yada orta yaş üstü .alışacağız da bakalım nasıl...

    YanıtlaSil