3 Mart 2011 Perşembe

Arkadaşım..


Can sıkıntısıyla mağazaları dolaşıyorum bu günlerde..Bütün mağazaların raflarını ezberledim neredeyse..

Bu akşam aldığım bir kemeri değiştirmek için yine bahane oldu,çıktım caddeye..Aklımda acaba biryeremi girsem birşeylermi yesem var canım herşeyi çekiyor..Ben kendimi buldum sonunda etçilim ben ..lahmacun seviyorum pide seviyorum...kavurma seviyorum kebap seviyorum..

Bir okadarda pizzadan ve hamburgerden hoşlanmıyorum..ama malasef onlarda heryerde türediler..elin gavurlarına para kazandırıyoruz ..amerikadan sonra en fazla bizim ülkemizden para kazanıyorlarmış..yazık..bizim yemeklerimizin üstüne varmı..

Kemeri değiştirdim..altı üstü bir kemer ama nekadar form doldurtuyorlar anlamadım..herhalde ,milleti böyle bunaltalımda zırt pırt deişim yapmasınlar diye..

Telefonum çaldı..Arkadaşım ..

Çocukluk ve gençkızlık arkadaşım ..görmeyeli 20yıl oldu..

Ben bir kaç ay önce aynı şehirde olduğunu öğrenince telefonunu bulmak için çok uğraşmıştım olmamıştı..eşinin soyadını bilmiyordum..yani ulaşamamıştım..

Birkaç gün önce elime geçti..aradım,ulaştım konuştuk ilk fırsatta buluşmak üzere anlaştık..

Aradı..Canım benim sesi bile beni mutlu etti ..buluşalım dedik yarım saat sonra..

Beni aldımı bir telaş..Yüzüm soluk ,ellerim kurumuş bakımsız,saçım fena ,üstelik kokladım kendimi oda fena..ne yapacağız..paramı harcayacağım şimdi..Ama böylede çıkılmazki 20 yıl geçmiş ,güzel görünmek lazım..çökmüş demesinler..

Bir pasajda makyaj malzemeleri ve parümeri var..Hızla girilir testr rimel sürülür testr parüm sıkılır..küçük el krami alınır,oje alınır..bayanlar tuvaletinin aynasıda kendi rujun sürülür birazda rujdan gözkapaklarına far yapılır..oje sürülür,el kremi sürülür,birazda yanaklara ve alına nemlendirsin diye ..saçlar elle şekil verilir.birde karanfilli sakız iki dakika ağızda döndürülür..oldu bitti..

Arkadaşımla sarılddık birbirimize birkaçdakika baktık ..Bana harika görünüyorsun dedi..parlıyorsun hiç değişmemişşin...

Biz kadınlar heep bunu duymak isteriz..bir kadın erkek için süslenmez..kadınlar kadınlar için güzel olmak ister..

Arkadaşımla çok güzel bir akşam geçirdik..birbirimizi özlemişiz..aradan geçen yıllar ikimizide değiştirmemiş..tabiki yaşadığımız çok olaylar oldu ama aradaki arkadaşlığımız hep aynı sıcaklıkta..O çok sıkıntılar çekmiş eşinden ayrılma aşamasında ,çalışıyor iki oğluna kendisi bakıyor..ayakları üzerinde dimdik..

Kızım aradı anne neredesin diye..Oda katıldı bize beraber çay içik ,sohbet ettik..Çok güzel bir akşamdı..yeniden buluşmak üzere ayrıldık..

Arkasından baktım..yorgun ve ağır adımlarla ama dimdik yoluna gitti..

Benim güçlü,güzel arkadaşım seni seviyorum..aramıza bir 20 yıl daha girse yine seni aynı sever ve unutmam..

Hayat bazen öyle engeller koyarki karşımıza..bu gün yarın derken bazı dostlarımızı aramayı erteleriz.aynı şeyler onlar içinde geçerli,onlarda arayamaz..çoluk çocuk derdi .bide bakmışız bizim gibi 20 yıl geçmiş..ama hiç aaramamaktan yine iyidir..

Biz birbirimize hiç kinaye yapmadık..sanki birkaç gündür aramıyor gibi davrandık..ama ikimizde hayatımızı sırasıyla anlattık ..sevinçlerimize sevindik üzüntümüze üzüldük..

Hayatıma okadar çok yalan arkadaşlar girdiki çıkarcılar,yalancılar,kıskanç fesat insanlar..

Böyle bir dünyada bulduğum bir kaç gerçek dostuma..sizi sık sık arayamasamda sizleri seviyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder