4 Mart 2011 Cuma

DOKUNMA...


Blog yazmaya yeni başladım sayılır..Öyle fazla zamanda ayırmıyorum vaktim olsada bazen yazacak birşeyler bulamıyorum..aslında yazacak şey hep vardır ama elin gitmez canın istemez..işte bahane hep vardır..

Burası benim içimi döktüğüm biryer..okunsun yada okunmasın ..bazen çok önemi var bazende hiç yok..

Ama kime ne, ne diye engel oluyorlar yasaklamaya kalkıyorlar anlamadım..Okadar berbat şeyler varken bunu mu sakıncalı buluyorlar..Başka bloglarıda gezerim arada bir şimdiye kadar sakıncalı olanı görmedim daha..Varsa öyle olan bizim bilmediğimiz onları kaldırsınlar..

Size ne kardeşim...Hiç işiniz yokmu başka..Memleketin derdi bittimi...

2 yorum:

  1. kapanmıyoruzdur inşaallah,ben yeniden girebildim buloğuma tekrar deneyin sizde,olmadı blogcu,wordpress başka adres bulur yine de dökeriz içimizi :))

    YanıtlaSil
  2. Pınar hoşgeldin...Umarım kapanmaz..ben pek usta değilim bu konularda başka berelerden nasıl girilir anlamam ki burası tam bana göreydi uğraştırmıyordu..

    YanıtlaSil