2 Mayıs 2011 Pazartesi

Densiz çiçekçi...


Anneciğimle pazarda dolaşıyoruz..Karşı caddeye çiçekçi renk renk çiçek saksıları,fideleri koymuş kendimizi kaybettik görünce...

Bu kaça.şu kaça..Yaklaşık 30 lu yaşlardaki adam demezmi bana 5 lira teyze...

Bak şu densize..

Ama ses etmedim beğendik bir kaç tanesini anneme aldım..

Yaklaşık 15 li yaşlarda bir kız...Amca...Bu çiçek kaça...

Adam ne amcası kız...dedi..

Abi de bari..sanki çok yaşlıyızda..

Ben bunu duyarda dururmuyum..Çiçekçiye döndüm..

Niye amca olamıyormuşşun..ben senin teyzen oluyorum ya..

Çiçekçi ,çiçekleri kadar renk değiştirdi..

Bir özür. bir özür...

Yok özür dilenecek bir şey yok da..Yaşlanıyorum galiba ilk kez orta yaşlarda biri teyze dedi..Abla de bari...

Koyuyo insana ya..

Eşimle dalga geçerdim.Ona yaklaşık 10 senedir kasiyerlerin çoğu amca der,acaip sinir olur,bidaha o markete uğramazdı..

Bende çiçekçiye uğramıyacağım..Evet koyuyomuş insana yaa..

2 yorum:

  1. bana ilk ne zaman teyze dediklerini unuttum bile.Bu hafta sonu sergimiz var canım.Gelirsen bekleriz.

    YanıtlaSil
  2. Keşke gelebilsem arkadaşım..Eminim yine döktürmüşşündür.Seneye aynı sergide buluşuruz inşallah..

    YanıtlaSil