15 Nisan 2011 Cuma

Bahar ve gençler..


Uzun zamandır hava hiç bugunki kadar güzel olmamıştı..Yürüdüm biraz güneşin tadını çıkartmak istedim..

Herkes sanki dışarıya atmış kendini,ağaçlar uyanmış tomurcuklanmış,papatyalar buldukları heryerde açmaya çalışmış irili ufaklı ..

Gençler el ele tutuşmuşlar ...

Yürüyorum ,caddeye geliyorum..

Bir kadın yanında kız çocuğu ,biraz önünde babaları olduğu anlaşılan bir adam...Suratsız biri söyleniyor...Kadın diyor az aşağıda bir dükkan vardı orada daha ucuz olur..Başlatma dükkanından diyor..Yürüü..Hiç eksiğiniz bitmez..Çocuk pamuk helvacıyı görür ister..Babası hışımla döner ,çarpmayım şimdi bitane der..çocuk başını önüne eğer...

Hemen arkalarındayım ..olanı biteni duyuyorum,üzülüyorum kadınla çocuğa..

Onların biraz önünde bir kız ve erkek kolkola yürüyor..erkek kızı bir anlığına öpüyor...

Önümdeki adam söylenmeye başlıyor..Utanmaz reziller..Buraya okumaya gelmişler ,her rezillik bunlarda...

Bense gülümseyerek bakıyorum gençlere..Ne güzel genç olmak ,hele baharda genç olmak..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder