13 Nisan 2011 Çarşamba

Yemek programı...

Bütün gün evde işşiz güçsüz biri olduğum için bolca tv seyrediyorum..

Başlamadan önce hevesle beklemiştim Masterchef adlı proğramı...Uydu yayınlarının birinde görmüştüm orjinal olanını bayılmıştım..Mutfakta adeta şov yapıyorlardı.Soğanlar tak tak kesiliyor,ateş harlı yanıyor,spatulayla karıştırılan tavadaki yemek havaya yükseliyor renk cümbüşüyle tekrar tavaya düşüyor..sonunda ikram edilecek yemek özenle servis ediliyor...ustaların ustaları tadına bakıyor ve çok güzel önerilerde bulunuyor,nazikçe kibarca...

Bizdeki program ı zoraki seyrediyorum..Yemek yapmaya kendini adamış yüzlerce kişiden 20 lere indirdiler..olması gereken bu tabikii...ama kalanlara hayatı zindan eden bir şef var Batuhan usta..

Format bu olması lazımsa öbür ustalar kibar kalıyor yanında.Orjinali de ozaman formata uymuyor..Bu adamın derdi nedir anlamadım nekadar gıcık birisi..Son zamanlarda bu tip ne olduğu belirsiz adamlar çok türedi gerçi..Kıyafetleriyle ve sivri dilleriyle farklı olmaya çalışıyorlarKendi eksikliklerini, bileniycem artık hangi uzuvları eksikse ,davranışlarıyla kapatmaya çalışıyorlar..biz farklıyız sizin ne düşündüğünüz bizi ilgilendirmez demeyemi getiriyorlar..Saygısızlığı ,kalp kırmayı dobralıkla karıştırıyorlar....

Yapılan bir yemek var,bir emek var, iyi lezzette yada kötü lezzette..ama bir nimete iğrenç denirmi..Bunu söyleyen çocuğum olsa ağzına birtane patlatırım..ama ustaların ustasıda bunu söylerse pes artık...ALLAH ın verdiği hiç bir nimete iğrenç denilmez..Bence çarpılmadan ,havaya kalkmış o münasip yerini aşağı indirsen iyi olur...

Bizi ve orda yarışan hevesli insanları, yemek yapmaktan soğutmayın ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder