6 Nisan 2011 Çarşamba

Özlemmm...


Buraya geleli 8 ay oldu..Alışamadım hala..

En kıymetlimle beraberim ama mutsuzum..Oda mutlu değil görüyorum..günbe gün daha fazla zayıflıyor..Birkaç kilo fazlası vardı ama gözleri ışıl ışıldı..şimdi daha durgun,dingin ve daha zayıf...

Geçenlerde temizlik yaparken, plastik bebeğin kaybolan kolunu buldum..avucumda o küçücük kolu evirdim çevirdim, sevdim ..Ve benim kopma noktam geldi...

Haykıra haykıra ağladım..kalkamadım yerimden..

Küçük cırcır böceğime o bebeği verdiğimiz zaman geldi aklıma..okadar mutlu olmuştuki..halası özellikle pembe saçlı olanı almıştı..pembeyi çok severdi ..o gün ona çok kıyafet ve oyuncak almıştık ama son anda o bebeğide almıştık ,ucuz bir şeydi alalade plastik bir bebekti ama almak istemiştik...Bizi ziyarete geldiklerinde verdik hediyelerimizi..Kıyafetlerin yüzüne bakmadı..bebeğe bayılmıştı...

O akşam bir kolu kayboldu bebeğin..aradık ama yoktu..kıyametleri kopardı..yine alırız dedik ama dinleyen kim..Sonra döndüler..bebeğini elinden hiç bırakmamış..sonraki ay tatilde gittiğimizde hala oynuyordu kolsuz bebeğiyle..ona hiç doyamadım tatilde.. her fırsatta,mıncıkladım öptüm ..öptüm...

Oğlumla,gelinim ayrılıyorlar...Gelinim ve tatlı meleğim artık yok..gitmişler...

Uzun zamandır sakin kalmaya çalışıyordum..Uzaktan uzağa yapabileceklerimi yapmaya çalıştım ..Çok genç evlendiler..anlatamadım ozamanlarda..dinlemediler,aşığız dediler..

Şimdi ikisede yaşayamadıklarına özlem duyuyor..

Oğlum arkadaşlarıyla vakit geçirmek,arabasına binip sürat yapmak,bilgisayarda oyun oynamak istiyor..

Gelinim,süslenip gezmek,yeni insanlarla tanışmak,üniversiteye gitmek istiyor..benim gidenlerden neyim eksik diyor..fazlası var farketmek istemiyor..Bir kızı...

İkiside bir evin evin sorumluluğunu istemiyor..şimdi başlamaları gereken bir hayatı tükettiler..

Olan çocuğa oluyor.. Onun ne düşündüğü yada bizim ne düşündüğümüz önemli değil gibi bir çanta taşınır gibi tutup gidebiliyorlar..Hayatına bir anda sokup bir andada çıkartabiliyorlar..

Küçük meleğimi çok özledim..önu birdaha görememe düşüncesi beni öldürüyor..

Küçücük ellerini öpmeyi özledim..

Ben iş yaparken,babaanneciğim diye belime sarılıp tepeme tırmanmasını özledim..

Sabahları erkenden kalkıp,yatağıma çıkıp zıplamasını özledim...

Çok özledim bitanem seni çok özledim..

2 yorum:

  1. ne kadar haklı ve güzel tespitler yapmışsınız, Allah her zaman hayırlısını versin.

    YanıtlaSil
  2. Swotpisces sağol arkadaşım....

    YanıtlaSil