12 Ocak 2011 Çarşamba

Dizi...

Seyretmeyeceğim artık diyorum,hatta ilk birkaç dakika başka kanallara bakıyorum ama ama elim yine gidiyor...ve yine ağlıyorum şu diziye..anlamışşınızdır sanırım,

Öyle bir geçrki zaman...

Ali yi ve onun gibi adamları boğmak istiyorum...

Berrin in saçını başını yolmak istiyorum siyasi işlere bulaştığı için...

Carolin aşiftesini polat alemdar abimize teslim etmek istiyorum yola getirsin diye..

Cemilem garibim..yıllarını çocukları büyütmek için uğraş,gençlik gidince ortada kal..

Aylin i seviyorum.....

Osman ı mıncıklamak istiyorum,ne tatlı bir çocuk o öyle....

Mete ah bu mete...bu çocuk harika oynuyor...Akşamki bölümde,babasının kapısını kırdı içeriye kardeşini almaya girdi ya o anki bakışı...beni öldürdü..sevilmediğini kabullendi ama kardeşi adına sevindi ve vaz geçti herşeyden...

Çok güzel bir dizi ama artık acı çekmesinler,dayanamıyorum ben...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder