15 Ocak 2011 Cumartesi

Doğum günün kutlu olsun kızım..


İyiki doğdun kızım...NİCE MUTLU YILLARA...

Seni doğurduğuma hiç pişman olmadım.Kucağıma almak için çok uğraştım , 6 aylıkken doğmak istedin ,seni zor zapt ettim içimde...

Doğduğunda kıyametleri koparttın en yaygaracı olan sendin,6 erkek bebek içinde tek kız bebekdin,anında emmeye başladın ve yanımda melek gibi uyudun..iştahlıydın sorunsuzdun...

7 aylıkken yürümeye başladın,yaşından önce konuştun.2.5 yaşında bisikletinle sokağa çıktın,4 yaşındayken mahallenin elebaşısı olmuştun ve zapt edilemezdin.öbür kızlar gibi pek bebeklerle oynamadın,gürültü çıkaran şeyleri severdin,en sevdiğin oyuncağın davul undu...hiç yazı yazmadın resim yapmadın,ana okulunada gitmedin.kavgacıydın,erkek çocuklarını bile döverdin,anneleri şikayet ederdi..

Okula başladın çogu ana sınıfına gitmişti kalem tutmasını biliyordu ,harfleri öğrenmişti..Öğretmenin seni çok sevmişti sınıfın henem ıdaresini eline alımıştın ,herkesten önce okumayı söktün,hersene hep sen sınıf başkanı oldun..hırslı olmadın hiç ama doğuştan liderdin..Bana lise bitinceye kadar hep takdirname getirdin,Babanında benimde hep göğsümüzü kabarttın..

İstediğin üniye istediğin bölüme geldin...Etrafında sevdiğin kişiler var..Hayat şimdiye kadar sana güzel şeyler verdi .bundan sonraki yaşam ında güzel geçmesini dilerim..

Seni seviyorum kızım...

2 yorum:

  1. ne güzel, maşallah. Allah bağışlasın.

    YanıtlaSil
  2. Amin..Allah herkesin evladını korusun..İyi dileklerinize çok teşekkürler..kusura bakmayın uzun zamandır bilgsayarın başına oturamamıştım yoruma cevap gecikti..

    YanıtlaSil