11 Ocak 2011 Salı

Kıskançlık..8

Sabah erken kalktı burcu uyanmadan gitmek istiyordu...Gece burcunun yakınlaşma çabalarına cevap vermemişti,başım ağrıyor diye geçiştirmişti..yalanda değildi ya gerçekten başı ağrıyordu..

Bir not yazdı..İşim var,çıkmam lazım...

Annesine gitmek istedi,ama o anlardı hemen ve kararından vaz geçirirdi onu ..nekadar burcuyla anlaşamasalarda evliliğini bitirmesini istemezdi..çok özlemişti onu ama daha olmaz dedi,daha sonra anneciğim dedi,daha sonra....

Ankaranın sisli havasında dolaştı,düşündü...Burada hayatı geçmişti,öğrencilik yılları,işe başlaması ve evlenmesi...

İzmir dedi evet izmir....Orada artık yeni bir hayatı olacaktı...

Buluşma yerine bir saat erken vardı..Bir kahve söyledi,beklemeye başladı...

Kapıdan giren kadını gördüğü anda o olduğunu anladı..Çantasını iki eliyle kavramış gerginliği yüz hatlarına vurmuştu..

Merhaba dedi kadın...Alp bey ...sizsiniz değilmi...

Alp ayağa kalktı..Yüzüne bir gülümseme kondurmaya çalıştı..Evet dedi ben alp..

Bende Tuğçe...Çok memnun oldum...

Tuğçe ne diyeceğini bilemez gibiydi..Alp konuşmaya başladı...

Tanışmak kısmet oldu sonunda.Sizi çok kereler düşündüm,nasıl biri olduğunuzu tasfir etmeye çalıştım...sesiniz etkiledi beni..Aslında eşimden başkası hiç olmadı hayatımda..size rast gelmeseydim yine olmazdı..ama ama artık siz varsınız ve hiç birşey eskisi gibi olmayacak...

Tuğçe yutkundu..Alp bey dedi..Beni yanlış anladınız..Hata yaptım kabul ediyorum sizinle hiç konuşmamam lazımdı..Telefonda kalması gereken bir şeydi..siz evlisiniz ve benimde bir arkadaşım var..Siz ve ben diye bir şey söz konusu değil...

Hayır dedi Alp..Hayır..biz varız artık..evliliğimi bitirme kararı aldım..ve sizde arkadaşınızla sorunrunlar yaşadığınızı söylemiştiniz mutluluğu benimle konuşurken bulduğunuzu söylüyordunuz..Öyleyse neden birlikte olmayalım,ben her şeyi göze aldım..

Tuğçe ne yapacağını bilemedi..Hiç böyle olsun istemezdi,kendi tuzaklarına kendileri düşmüşlerdi..Arkadaşına ne diyecekti,yuvası yıkılıyordu..

Alp bey dedi..Mümkün değil ,sizi sevmiyorum..Yaşadığımız sanal olan küçük bir flört tü ve öyle kalmalıydı..Lütfen unutun bütün olanları ve eşinizle aranızı düzltin..

Asla dedi alp ..Bu hemen unutulacak bir şeymi..Öyle hayatıma istediğiniz gibi girip çıkabileceğinizi mi sanıyorsunuz..ben hayatıma kolayca birini sokmam ..ama bir kere olursada o kişi hayatıma dahil olur..Ben defalarca sizi engellemeye çalıştım ama siz ısrar ettiniz..sizde beni istiyorsunuz..evliyim diyemi sorun oluyor..Artık sorun değil,boşanacağım ve sizinle evleneceğim...

Tuğçe ayağa kalktı..Alp bey anlamıyorsunuz..hiç mantıklı düşünmüyorsunuz...olmaz diyorum olamaz...Siz ve ben diye bir şey yok...umarım aklınız başınıza gelir..Lütfen beni aramayınız artık..sizden hiç hoşlanmadım...

Neden kalktınız hemen,dedi alp..sizinle bütün gün konuşabilirdim..ama aartık sık sık görüşeceğiz zaten ,öyle sizi bırakacağımımı sanıyorsunuz..bunu unutun..dedim ya hayatıma giren öyle çıkamaz...Sizi arayacağım,bu akşam eşime anlatacağım ve size geleceğim...

Aramayın beni hayır dedim anlamıyormusunuz dedi Tuğçe,sinirdn titriyordu...Telefonumuda kapatacağım,beni bulamazsınız..

Tuğçeciğim,canım dedi,alp....Sen öyle san iyne deliğinede girsen seni bulurum..sn artık benimsin..Bunu o kafana sok..Şimdi gidebilirsin ama seni aradığımda koşarak geleceksin....

Tuğçe korkmuştu..Bu adam neydi böyle psikopat mıydı..ne biçim bir işe bulaşmıştı..Kahretsin dedi..KAHRETSİN....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder