22 Aralık 2010 Çarşamba

Kıskançlık....7


Alp ,sana alıştım galiba dedi...Çok ddüşündüm telefonu açmak konusunda ama senin sesin bana iyi geliyor,galiba senden hoşlanmaya başladım,görüşebilirmiyiz..bende şu an Ankaradayım eve döndüm eşimin yanına ama ,sanırım bazı şeyler eskisi gibi değil artık seninle konuştuğumdan beri herşey çok farklı...

Tuğçe ne yapacağını bilemedi,hiç böyle düşünmemiştiki...arkadaşına ne demesi gerekiyordu şimdi.alp in aradığını söylese çok üzülecekti,en iyisi alp le yüzyüze görüşmekti,belkide kendisini hiç beğenmezdi....

Tamam dedi ama ne zaman...

Yarın olabilirmi,sakın hayır deme seni görmem lazım artık...sesine alıştım,beni kendine bağladın,birde görsem neler olur acaba..

Belkide hiç beğenmezsin dedi,çok çirkin olabilirim...

Hiç sanmam dedi alp...yerini ve saatini söyledi kapattı telefonu...

Eve döndüğünde,burcu nereye gittiğini sordu,ve canının neden sıkkın olduğunu...alp bir şey yok dedi başım ağrıyor ve odaya girip kapıyı kapattı...

1 yorum: