17 Aralık 2010 Cuma

Kıskançlık...4


Tam düşündüğü gibi karşılamıştı burcu onu.Çatık kaşlarının altında araştıran,bir şeyler bulmayı uman gözlerle....

Alp tüm olumsuzluklarına karşılık,sarıldı karısına.Seni özledim dedi...Burcu nun kolları bir an sarılır gibi olsada,alp in göğsüne ellerini dayadı,itti.....

Yalancı...yalancı..hiçte özlemedin,aksine keyfin çok yerindeydi.Beni yalnızca bir kere aradın,bir kere..biz yeni evliyiz daha,benden ayrılmaman gerekirdi..hadi gitmen gerekiyordu tamam gitin,ama beni aramadın...


Alp derin bir nefes çekti işte başlıyordu yine...yalnızca sarılsa ona,bende çok özledim dese,hadi odamıza dese....ne yol yorgunluğu kalır,nede gelecek kaygısı kalırdı üstünde,günlerce aç yatıp yalnızca karısının kollarında yatabilirdi...

Gidince ilk işim seni aramak oldu,biliyorsun...Akşam çok geç saatte odalarımıza çıktık,seni uyandırmak istemedim.Sabahta çok erken kahvaltı yapıp,seminerin olacağı salona gittik patron yanımızdaydı,bize tüm telefonların kapatılmasını söyledi.Daha sonrada,bir kutlama oldu..ve yanındayım işte...

Sen bunları soruncaya kadar,sunum nasıldı diye niye sormuyorsun...Niye en mutlu olduğumuz anları bozmak için çabalıyorsun...

Burcu ,saçmalama dedi.Tabiki sunumunu merak ediyorum,yalnızca seni çok özledim ve aramanı bekledim.aramayıncada bensiz daha rahat olduğunu düşünmeye başladım,buna dayanamadım,seni çok özledim...

Daha fazla dayanamadı,kocasına sarıldı....

Pazartesi işyerine geldiklerinde,öbür çalışanların tebrikleriyle karşılaştılar.Fotoğraflar gelmişti,yemekte çekilenler,seminerde,sunumda anlatırkenalp i kürsüde,herkes toplu haldeyken,patronla,ve neşe hanımla konuşurken....

Burcu yalnızca baktı.tekrar tekrar baktı...alp e,çok hoş bir bayan dedi,kim bu..

Neşe hanım.İzmir bayisinin müdür yardımcısı...

Aradan bir aya yakın zaman geçmişti,günlük olaylarla,kısa tartışmalarla,sonrada barışmalarla geçen bir ay...

Alp müdür ün yanından çıktığında ,burcunun ellerini tuttu,terfi ettim dedi,terfi artık müdürüm...

Burcu aıldı,kucakladı.Sen dedi,Tarık bey gidiyormu,sen mi yerine geçiyorsun..harika bu,harika...

Hayır dedi,Tarık bey yerinde yine,ben başka yere gidiyorum İzmir e...ana bayiyi oraya taşıyorlar ve beni gönderiyorlar..

Ya ben dedi burcu,bende geliyorum değilmi..

Tabiki geleceksin ,ayarlama yapılır yapılmaz..Ama benim 15 gün sonra orda olmam lazım,herşeyin başında olmam lazım..

Sayılı günler çabuk geçti,Alp tekrar yola çıktığında tekrar tekrar burcuya sarılıp öptü..hemen ev aramaya başlayacağım,herşeyi yoluna koyunca sende geleceksin zaten...

Alp uçağa bindiğinde yeni bir hayata başlamanın heyecanını duydu,hayaller kurmaya başladı....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder