15 Aralık 2010 Çarşamba

Bir garip kız..


Evlenmek istiyorum programlarından birinde Neslişah adında bir kız tanıdık..Belki sizde görmüşşünüzdür,beni hayrete düşürdü..Çok zayıf, üzüm gibi güzel gözleri olan çok güzel,kara bir kız...

Kız adanadan gelmiş 18 yaşında iki nikahsız birliktelik yaşamış ,bir kız bebeği var.Neden dediler,bu yaşta iki evlilik..

Annem verdi dedi 14 düm daha ,2 sene felan kalmış onda, adam geri göndermiş..

İkinciye kendim kaçtım dedi sevdim ..ama beni bir yıl sonra istemedi ,çok dövdü beni dedi..çocuğuda istemedi ama oldu işte.çocuğa annem bakıyor,buraya evlenmeye geldim...

Sunucu bayan çok gençsin dedi..sen oku ne mezunusun dediler,hiç okumam yok dedi..

Hiç mi dediler evet dedi..

Yardım edelim sana dediler,çalış ve oku...

Hayır dedi, ben bana yardım etmeye çalışanları gördüm. göstermelik oluyor, sonra ne halin varsa gör diyorlar. yada karşılık bekliyorlar...Ben çocuğuma süt almak için çalıştım,barlarda çalıştım hatta ,beni çok kullanan oldu dedi..ağladı ,ağladı..

Tamam dediler..ama kendi başına iş yapma biz araştıracağız,sana en uygun olanı bulacağız..

Adaylar çıkmaya başladı..İlk gelen aday heyytt dedi .20 yaşında yakışıklı bir delikanlı..gaza gelmiş.Ben dedi onu kanatlarımın altına alacağım,seni kimse artık ezemez,ben varım artık dedi ben..

Başka adaylar da geldi..hepsi birer kahraman misali kimisinin babası bağlandı ben üstünden kuş uçurtmam dedi..Kimisi dedi biz onu evladımız olarak alacağız garip sefalet çekmiş..

Neslişah gün geçtikçe daha güzelleşti,daha kendine güvenli oldu abiyeler felan giymeye başladı,gelen taliplerine hafif burun kıvırmalara başladı..

Bir talibiyle görüşürken,kadınlardan biri patladı...

O dedi kimseyi beğenmez,o çok yalancı biri ,okumasıda var bütün gün elinde telefon mesaj yazıyor..başka biri daha atladı,o ikl talibini istiyor boşuna uğraşıyorsunuz..
kadınlar dör bir yandan atladılar,bizi dinlemiyor şunu yapma bunu yapma diyoruz , süslenme diyoruz ama çok asi..

İpler koptu...

Neslişah karışmayın bana dedi..bana ablalık değil yaptığınız yol öğretmeye çalışıyorsunuz..ben yol bilmeyecek kadar aptalmıyım..siz beni ezmeye çalışıyorsunuz..Ben aciz im ya siz beni kullanmaktan hoşlanıyorsunuz,herkes bir ders varmaya çalışıyor.ben ders almaya gelmedim evlenmeye geldim..

Karşılıklı hakaretler ,ağlamalar ..

ertesi günlerde neslişah pezmure bir halde çıkmaya başladı makyajsız..ağlamış gözlerle.

Öbür adaylarını iştemedi,ilk adayını sevdiğini söyledi.ama o atıp tutan ilk delikanlı ailem arık istemiyor dedi alamam..

Neslişah hemen öbür taliplerine yöneldi,ama onlarda tek tek ayağını çekti,bizi dedi, bir tanesi hiç adam yerine koymadı gözü yükseklerdeydi şimdide ben istemiyorum..

Kaldımı orada en zor olasılığı olan bir talibine bile kendini kabul ettiremedi..Neslişah döndü kadınlara yaptığınızı beğendinizmi,şimdi kına yakın dedi..

Abisini buldular ..üvey miş görmüş televizyonda,gelmiş sarıldılar,ağlaştılar..onun dramı daha kötü esas onun herşeye ihtiyacı varmış ama kardeşine baba olmak için gelmiş..kızın anneside abinin teyzeleride akrabalarıda getirme dediler ama o hayır dedi bir ekmeği paylaşacağız...

Abisiyle gittimi bilinmez ama bir garip kızdı neslişah.asi ,cahil,çok zeki,planlı,artniyeli,saf,hırçın,inat,çok büyük aynı zamandada alçak hayalleri olan..karma karışık bir kızdı ..bir kocam olsun bana sahip çıksın yeter dedi,ama yakışıklı olsun varlıklı olsun istedi,geçmişimi yüzüme vurmasın dedi..istedide istedi..

9 altın istemem dedi illada 10 olacak ama o 9 uda kaybetti...

2 yorum:

  1. Zannederim dün izlemedin...Onlara yardım yağdı..Abisi de çok dertliydi..İyi niyetli insalar hala var.....
    Ben sadece çok cahil olduğuna inanıyorum hepsi o....

    YanıtlaSil
  2. Dün de izledim ,abisinin iyi niyetli olduğunu ve gerçekten yardıma ihtiyacı olduğuna inanıyorum ,sağolsunlar yardım edenler oldu..

    Ama kızı çözemedim..ilk gün çok üzülmüştüm haline ,iyi biri çıkarda kurtarır kendini demiştim ama kızda çok inat bir yapı var burnunun dikine gidiyor,ordakilerde çok üstüne gitti..ne diyelim ,ALLAH yardımcısı olsun.

    YanıtlaSil