15 Aralık 2010 Çarşamba

Kıskançlık...3


Alp izmirdeki seminer in yapılacağı otele vardığında mutlulukla gülümsedi..

Yeri daha önceden ayırtılmıştı, katılımcıların
çoğu bildiği kadar burda kalacaktı.Otel harikaydı,odasına yerleşti,eşini aradı,geldim dedi,odamdayım şimdi bir duş alacağım akşam tanışacağım herkesle beraber yiyecekmişiz yemeği büyük patron herkesi görmek istiyormuş..

Burcu nun neşeşi iyice kaçmıştı,orada güzel kadınlarında olacağı düşüncesi sinirlerini bozuyordu..

Sakın içme dedi..ve kadınlara asılma,senin huyundur güzel kadınlara dayanamazsın,hatta sana kadın olması yeter güzel çirkin fark etmez..

Alp in bütün neşeşi uçmuştu..Ne saçmalıyorsun sen dedi..Buraya iş yapmaya geldik ,ben hangi kadına asılmışım şimdiye kadar,senin paranoyalarından bıktım artık.

Bak dedi,kendini toplaman lazım bize zarar veriyorsun,yoksa...

Yoksa ne dedi burcu..beni terkmi edersin.sen zaten bahane arıyorsun,ben sana ne dedim ,yalnızca kadınlardan uzak dur dedim..

Tamam dedi alp..tamam..hadi benim kapatmam lazım duş alacak kadar ancak vaktim var,daha sonra ararım..

Burcu kapanan telefonu uzun süre elinden bırakamadı sinirden titriyordu..bir sigara yaktı,derin derin içine çekti..alp bilmiyordu daha içtiğini .siniri geçsin diye içmeye başlamıştı ama hiç işe yaramıyordu..alp nefret ederdi sigaradan ve içen kadınlardan..

Akşam ,masa oldukça kalabalıktı..şirketin tüm bayiliklerindeki yetkili elemanları vardı,en büyük masa onlarındı..

Öbür şirketlerin ,masaları okadar kalabalık değildi,sanırım patron gövde gösterisi yapıyordu...

Patron herkesle ilgili bilgi sahibiydi,alp ede evlilik nasıl gidiyor taze damat dedi,iyi iyi dedi kızıda kurum içinden aldın...Büyüyeceğiz dedi daha çok büyüyeceğiz..

Bütün akşam alp le daha yakından ilgilendi,ona işle ilgili sorular sordu,alp ilk önceleri biraz sıkılsada daha sonra açıldı,fikirlerini daha rahat dökmeye başladı..

Patron onu İzmir bayisinin sorumlusu müdür yardımcısıyla tanıştırmıştı,30 lu yaşlarda oldukça hoş bir bayandı,kendine güveni olduğu her halinden belliydi..İyice anlaşın dedi patron sizinle ilgili planlarım var..

Alp merak emişti ne planı ,ama soramadıda Neşe hanıma ne oluyor gibisine baktı,neşe hanım yalnızca gülümsedi..

Sunum çok güzel geçmişti,seminer harikaydı,birçok yeni insanla tanışmıştı,herkes güler yüzlü ve neşeliydi..nekadar iyi gelmişti bu ona..İçinin hayat dolduğunu hissetti..

Bol bol foto lar çekildi,telefon numaraları alındı...

Alp eve dönüş yolunda içinin tekrar kararmaya başladığını hissetti..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder