10 Aralık 2010 Cuma

Boluda karlı bir gün ve kestaneler...


Bu sabah kocaelinde fırına olduğunu öğrendim hava çok soğukmuş eşim aradı orada kar varmı diye ,hayır dedim biraz yağmur var hava iyi..

öğleden sonra yağmur kara dönüştü...camdan uzun süre seyrettim öyle güzel yağdı ki...

Sobam yanıyor..üstünde çaydanlığım cızıldıyor..

Canım kestane istedi..eşim almıştı biraz sağ olsun..onları koydum üstüne öyle güzel açıldılarki..mis gibide koktular..darısı herkesin başına..ama ne yazık ki çoğu evde dogal gaz var artık..çok rahat ama soba gibiside yok..ben sabahtan üstünde barbunya pişirdim ,sanki lezzetide farklı oluyor..

Bahçedeki güllerin üstünde bile kar var...Çok şükür herşeye ..hayat çok güzel..karnın toksa ,sağlığın yerindeyse,sevdiklerinin de rahatı iyiyse ..daha ne ister insan..

3 yorum:

  1. bizim evde de bir yıldır doğal gaz var, ondan önce sobaydı. Annem hep yemekleri koyardı üstüne, sabahları ekmek kızartmak da güzel olurdu. özlemedim desem yalan olur. :)

    YanıtlaSil
  2. Yolun Bolu ya düşerse sobalı evimde ağırlamaktan mutluluk duyarım...burada köy ekmeği ve dogal tereyeğıda mevcut ,nar gibi kızarttıp yağıda sürünce yanındada çay..bundan iyi keyif mi olur...

    YanıtlaSil
  3. Süper ya, harikasınız, ne diyelim, inşallah bir gün. :)

    YanıtlaSil