22 Aralık 2010 Çarşamba

Kıskançlık..6


Tuğçe ertesi akşam verilen adresi buldu.Burcu ona çay verirken,artık emin olmam lazım dedi,bu şüpheler içimi yiyor,ne ona nede kendime huzur veremiyorum...bana yardım edermisin...

Tabiki dedi,Tuğçe ne yapmamı istiyorsun,bir planın varmı...

Evet...senin bahsettiğin gibi olmasını istiyorum,başka birşey düşünemiyorum zaten..Onunla bir şekilde tanışmanı, hatta ona biraz asılmanı istiyorum bakalım ne olacak tepkisi..

Neden ben dedi Tuğçe..

Bu fikri sen verdin bana,üstelik sen arkadaşım sın,başkasına söyleyemem,güvenemem..bana gerçekleri söyleyeceğine emin im...

Alp in telefon numarasını aldı ve tuğçe numarayı çevirdi...

Karşıdan açıldığında kalın bir ses,buyrun ben alp kimi aramıştınız dedi..

Pardon dedi,sanırım yanlış aradım ben ayşeyi aramıştım,ama doğru numarayı tuşladığımı sanıyordum,iyi günler rahatsız ettim...telefonu kapatır.

Burcu neden hemen kapattın der,bir şeyler söyleseydin..

Dur daha der,hemen öyle birden olmaz...

Tekrar arar,Ayşe alo ,alo der..

ALP ,Bayan yine yanlış aradınız ...bu numara aradığınız şahsa ait değil daha dikkatli arayınız...

Pardon çok özür dilerim,acaba aynı numaradan iki kişiyemi verilmiş olabilirmi yada öyle bir şey, adınız alp di değilmi,sanırım ben numarayı yanlış aldım..çok afadersiniz alp bey ben tekrar numarayı almayı deneyeyim sizide rahatsız ettim,iyi günler...

Burcu hiç bir şey demedi..

Tuğçe,bir kaç kere daha arayacağım ve haifçe asılacağım bakalım ne tepki verecek,bir kaç gün içinde sana sonucu söylerim...

Tuğçe gidince ,burcu acaba hata mı yaptım diye düşünmeye başlamıştı..Ya tuğçeye olumlu cevap verirse ozaman ne yapacaktı,alp ten vaz geçebilecekmiydi...

Tuğçe akşam tekrar aradı..Çok afadersiniz dedi bu gün sizi çok meşgul ettim.son numara farklıymış,yalnış almışım..çok yalnızdım ve arkadaşımla görüşmek istemiştim onunla dertleşmek istemiştim,ısrarla aradım ama yalnış oldu..

Önemli değil dedi alp,ama kadın ın bir an önce kapatmasını istiyordu,tanımıyorduki onu...

Pardon,zamanınızı almıyorum ya..sesiniz okadar güzel ki ..biriyle konuşmaya sanırım ihtiyacım var...beni dinlermisiniz,arkadaşım olurmusunuz...

Alp bir an ne diyeceğini bilemedi tereddüt etti,şey bilemiyorum dedi ben evliyim...

Ne fark ederki evli olmanız,yalnızca telefonda konuşmak istiyorum ..sizi erkek olarakta düşünmüyorum sadece arkadaş olarak konuşmak istiyorum,okadar bunaldımki...

Buyurun dedi alp..sizi dinlemek isterim,nedir sıkıntınız...

Erkek arkadaşım dedi..beni okadar çok sıkıyorki,aramızdaki sevgiyi öldürüyor..ona karşı artık bıkkınlıktan başka birşey hissedemez hale geldim.Bir toplumda olsak,bir erkekle konuşşam bana hemen hesap soruyor,telefonum meşgul olsa kimle konuşuyordun diyor,bıktım artık,beni gerçekten onu aldatmaya itiyor..sizce ne yapmalıyım,bana bir erkek olarak yol gösterirmisiniz...

Alp bir an kendi yaşadıklarını düşündü,bukadar benzerlik olabilirmiydi,bu tanımadığı kadın onun hayatını anlatmıştı sanki ...

Evet dedi haklısınız..Bu çok sıkıntı verici bir durum,onunla konuşmayı deneyin olmuyorsada,anladığım kadarıyla sizde ona karşı sevgide tükenmiş,evlide değilsiniz ..hayatınızı bu şekilde sürdürmeye değermi...Emin olunki böyle bir hayat sürmek çok yıpratıcı ,tabii siz bilirsiniz yaşayacak olan sizsiniz...

Sanki benim ne hissettiğimi biliyorsunuz gibi konuşuyorsunuz,sizdemi böyle sorunlar yaşıyorsunuz yoksa..dedi tuğçe..

Uzun bir süre ses olmadı..Alp ne diyeceğini bilemedi,O bir yabancıydı,onunla eşiyle olan sorunlarını konuşabilirmiydi...

Hayır dedi,Üzgünüm daha fazla konuşamam,size iyi geceler,ve hayatınızda mutluluklar,umarım herşey yoluna girer...

Cevap gelmeden telefonu kapattı..

Tuğçe hiç böyle ummamıştı,sanmıştıki onunla konuşmak için oda can atacak,erkekler bir kadınla konuşmaktan hoşlanır,hele flört etmeye çalışan bir kadını gördülermi hiç kaçırmazlar..buda neydi şimdi böyle,ya adam gerçekten karısından başka birini istemiyor,yada ona güvenmedi....neyse dedi daha bitmedi anlarız...

Burcu ,tuğçeyle son durumu konuştu,ne düşüneceğini bilemedi.tuğçeye olumlu cevap vermemişti ama kapatmamıştıda,ona hiç cevap vermemesi lazımdı,sinirlendi.

Alp i aradı..Az önce teleonun hep meşguldu dedi,hayırdır iş meselelerimi..kimle konuşuyordun o kadar uzun uzun....

Alp ne cevap vereceğini bilemedi,yalan söylemek istemiyordu ama doğruyuda burcu kaldıramazdı..

Hiç dedi yanlış numaraymış...

Yanlış numara nekadar uzun sürdü öyle...Yalan söylüyorsun bari yutacağım bir şey söyle..

Alp ,Birbirimizi boş yere kırıyoruz....Sana vereceğim bir haber var,sevinirsin umarım...Bu hafta geliyorum ve yanında kalacağım biraz ve beraber döneceğiz buraya,evimizi birlikte bulacağız..ben bir kaç tane ev buldum ama sen aralarında seçim yapacaksın iş yerinede yakınlar...

Burcu çok sevinmişti...Herşeyi unuttu birden...

Tuğçe ertesi akşam tekrar aradı alp i..senin sesini duymam lazım dedi..çok kötüyüm,lütfen...

Alp zoraki dinledi,kadın konuştu,konuştu...Alp kapamam lazım dedi kapattı..

Ertesi akşam kadın yine aradı,alp açmadı,mesaj geldi..kadın lütfen diyordu sesini duymaya ihtiyacım var sana alıştım...

Tekrar tekrar çaldı,aradı,mesaj yazdı...Sonunda telefonu kapattı.

Burcu ,tuğçeye artık gerek kalmadığını eşinin geleceğini ve beraber gideceklerini söyledi,benim için bukadarı kafi dedi..

Tuğçe ,peki ondan artık eminmisin diye sordu,artık için rahatmı...

Hayır yinede emin değilim ama zaman gösterecek herşeyi,sağol arkadaşım bana inandığın ve yardım etiğin için...

Alp ,evine döndüğünde burcuya sımsıkı sarıldı,seni çok özlemişim dedi..burcuda aynen cevap verdi...

Ertesi sabah burcu kahvaltılık ve ekmek almak için yakındaki markete gittiğinde alp daha yataktan çıkmamıştı,burcunun telefonu çaldı,alp teleonu eline alıp baktığında tuğçe arıyor yazısını gördü,arkadaşı herhalde dedi,ve açtı..

Tuğçe telefon açılır açılmaz,alo burcu,kocan geldimi,benden bahsettimi sana diye sordu..

Alp sesi tanımıştı,cevap vermeye kalmadan kadın konuşmuş,açanın alp oldduğunu anlamamıştı,telefonu kapattı.

Burcunun telefonundan mesaj yazdı..konuşamıyorum müsait değilim..

Tamam dedi tuğçe,anladım,umarım aranız iyidir,onu baştan çıkartmak için çok uğraştım ama o ilgilenmedi,artık ona güvensen iyi olur,hoşçakal...

Alp ne yapacağını bilemedi,telefonu kırmak ,birşeyleri parçalamak istedi..sakinleşince,düşündü ve mesajı sildi...

Burcu dönünce hiç birşey demedi,öğleden sonra işi olduğunu söyledi ve evden ayrıldı...

Uzun süre sokaklarda dolaştı,ne yapması gerektiğine karar vermeye çalıştı...Burcuya birçok kez şanş vermişti,ama o hep güvensizliğiyle araya sorunlar sokmuştu.Evlendikleri günden bugüne sayısız kez şiddetli kavgalar etmişlerdi,hiçte gereği olmayan sebepler yüzünden..ona mı baktın,şu kadınla işaretleştinizmi,bu kadınla neden çok alakadar oldun....Evlenmeden öncede öyle kadınlarla çok işli dışlı biri olmamıştıki,burcuyu tanıyınca onu gerçekten sevmişti ve başka biri hiç olmamıştı..ama burcu ona hiç inanmamıştı,aslada inanmayacaktı,bir hayatın böyle geçip geçmeyeceğini düşündü,karar verdi,telefonunu açtı..

Alo dedi tuğçe ben alp,seni çok düşündüm ve konuşmak istiyorum müsaitmisin...

Tuğçe ne diyeceğini bilemedi,kekeledi..evet müsait im konuşalım....

1 yorum: