22 Aralık 2010 Çarşamba

Kıskançlık....5

Alp gittikten sonra burcu işine gidip geldi ve kendini evine kapattı...Eşinin ailesinin bütün çabalarına rağmen onlarla görüşmek istemedi.

İş yerinden işle ilgili alp in haberlerini alıyordu.Neşe hanımla beraber neredeyse işleri oturtmak üzereydiler..neşe hanım şöyle, neşe hanım böyle herkesin dilindeydi.burcunun kıskançlığını bilenler sanki üstüne geliyorlardı.

Alp le her akşam neredeyse görüşüyorlardı ve onu özlediğini söylüyordu ama bir inanabilseydi...Hafta sonunda liseden beri konuştuğu bir arkadaşı aradı,kızlarla toplanacağız sende gel çoktandır görüşmüyoruz dedi,caı hiçde istemiyordu .ama başka işide yoktu gitti..

Kızlar hiç değişmemişlerdi,sanki dahada güzelleşmişler....Ayşe ,buket,gamze ve tuğçe.Ayşe ile hep daha yakın olmuşlardı,eşinden yeni boşanmıştı bunu yeni öğreniyordu burcu ,ne oldu diye sordu..neden ayrıldınız ,hani çok severek evlenmiştiniz..

Hiç dedi ayşe..evlenince bana olan aşkı bitti ve başka kadınlara ilgi duymaya başladı....

Tuğçe ,erkekler böyledir canım dedi..bende ilk nişanlımdan ayrılmamın sebebi,onu başkalarıylada flört ederken yakalamıştım ..ben önceleri kendi kıskançlığım olarak görmüştüm ve beni suçlamasına izin vermiştim,bana hasta ruhlu olduğumu söylemişti,kendi kendime ben paranoyak mıyım acaba diye sormaya başlamışım..niye durmadan şüphe duyuyordum ki..ama içime doğmuş çünki..bunu kadın anlar arkadaşım..bir kadın erkeğinden şüphe duyorsa mutlaka içine doğuyordur.ve bende onu başka bir kızla yakaladım..hala inkar ediyordu...

Erkeklerin en büyük savunması hemen inkar et dedi buket..biz onlar gibi davransak kıyamet kopar..

Gamze, ben aynen onlar gibi yaşıyorum arkadaşlar dedi.hiç hesap sormuyorum ve sordurmuyorumda..erkek arkadaşım bu duruma deli oluyor.başkalarıyla görüşebiliriz diyorum,birbirimizden sıkıldığımızda serbest iz diyorum,o yüzdende ödü patlıyor onu bırakacağımdan..bir ilgi bir ilgi görmeniz lazım....

Kızlar hayretle baktılar gamzeye..gerçektenmi dedi burcu başkalarıyla görüşüyormusun.Tabiki hayır dedi gamze ama beni kaybetme korkusu olsun istiyorum o yüzdende başkaları benim içinde olabilir diyorum ona sana varsa...

Tuğçe, her erkek bence yoldan sapar dedi..yeterki fırsatını bulsun..

Burcu ya sordular ye senin evliliğin nasıl ,yeni evlisiniz ama ...Burcu önce tereddüt etti anlatmaya,sonra dökülmeye başladı tereddütlerini anlattı,kıskançlığını..

Tuğçe ,kıskanman için sebeplerin vardır mutlaka dedi sen lisedeyken kimseyle çıkmamıştın,öyle herkesede güvenemezsin zaten..Kocanın seni sevdiğine emin değilmisin dedi..

Burcu, bilemiyorum...belkide seviyor ama başka kadınlarıda istiyor bence,onlarada açık kapı bırakıyor gibi,ah bir emin olabilsem...

Dene dedi,tuğçe....onu dene bak sonra da ona nekadar güvenmen gerektiğini öğrenirsin...

Nasıl dedi burcu...

Bir çok yolu var dedi,tuğçe...ama en basit i,tanıdığın yada güvendiğin birini bul onunla karşılaşmasını sağla bak bakalım nasıl davranacak,kadın onunla hafifçe flört etsin,tepkisi ne olacak...

Ayşe kızmıştı,hayır dedi.sakın ha..bunlar çok yanlış davranışlar,zaman herşeyin ilacıdır,olmuyorsa zaten biter ne diye uğraşıyorsun...

Burcu eve döndüğünde aklı karışmıştır,alp i aarar ve ne yaptığını sorar..

Alp arkadaşlarlayız der onlarla yemekteyiz..araya sanki birde kadın kahkahası karışmıştır.Kimler var der yanında..Tanımazsınki şimdi anlatsam arkadaşlar işte...

Burcu bütün akşam uyuyamaz...

Telefonu eline alır ve tuğçeyi aarar...alp in onu gerçekten sevip sevmediğinden emin olmak istediğini söyler...

Bana gelebilirmisin işin yoksa ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder