13 Aralık 2010 Pazartesi

Kıskançlık...


Burcu ile Alp aynı işyerinde çalışmaya başlayınca kısa bir flörtten sonra evlenmeye karar vermişlerdi..

Burcu kıskanç bir yapıya sahipti..alp in onu bir gün başka bir kız için bırakacağı düşüncesini atamıyordu içinden..Nişanlılık süresi kısa tutuldu,burcu zaman zaman alp in canını burnuna getirdiği oldu ama alp bunu büyük bir sevginin belirtisi olarak gördü önemsemedi..

Düğün zamanı yaklaştıkça telaşeleride arttı ev tutuldu,eşyalar yerleşecekken karşı komşularının güzel kızıyla karşılaştılar,gülümseyerek onlara hoş geldiniz,hayırlı olsun dedi..

Alp sanki kızın içine düşmüştü ,onun gözlerinin içine nekadarda çok bakmış ,ona kendisine gülmediği kadar gülümseyerek hoşbulduk demişti...

Burcu ,boş evde yalnız kaldıkları anda çıldırmıştı..bağırdı çağırdı..ağladı ...

Alp ne yapacağını şaşırmıştı,yanlış anladığını,onun daha bir çocuk olduğunu,nezaketen olduğunu anlatmaya çalıştı ama burcu dinlemiyordu..

Alp seni inandırmak için ne yapmam lazım diye sorduğunda..Evden vazgeçelim dedi..ben bir kere bu kızdan huylandım,rahat edemem,burnumuzun dibinde olmasını istemiyorum..başka eve bakalım dedi..

Başka bir ev bulmaları hiç kolay olmamıştı.üstelik düğüne bir hafta kala,ufak tefek tartışmaları oldu ama alp sabrı sayesinde
bunları aştı ..

Düğün günü gelmişti,burcu gelinliği içinde çok hoş olmuştu,salona alkışlar içinde girdiler ve ilk daslarını birbirlerinin gözüne bakarak yaptılar..

Nikah kıyıldı ,pasta kesildi..sıra tepriklere gelmişti..

Akrabalar,komşular,iş arkadaşları tek tek iyidilekleri eşliğinde takılarını taktılar..

Uzunboylu sarışın bir kız alp in boynuna sarılıp,bizim yakışıklıyı sonunda kaybediyoruz demek ,ama bizi unutmak yok arada buluşalım eski günleri yad edelim tamam mı dedi..

Burcu nun suratı hemen asılmıştı..Alp üniversiteden arkadaşım eyşan dedi ,iyi kızdır benim en yakın arkadaşımla çıktılar uzun süre ,evlenecekler diye bakıyorduk ama olmadı dedi..

Bütün akşam boyunca burcu kızdan gözlerini ayırmadı,alp nekadar yakın davranmıştı ona düğün onun düğünüydü bu kızın ne işi vardı..

kız alp e elini uzattı ,burcuya baktı..müsadenle dedi senin eşin artık ama benim hala en iyi arkadaşım .bir danslık onu senden alıyorum..

Alp ne yapacağını bilemedi anlamıştı burcu çok fena bozulmuştu,bide dans ederse felake olurdu,ama ne yapabilirdiki..dansa kalkmasa arkadaşı yanlış anlayacaktı..

Dans ın yarısında alp müsade istedi,burcunun yanına gitti.Burcu bütün gece surat astı,alp in bütün ısrarlarına rağmen dans etmedi yerinden kalkmadı...

Düğün bittiğinde gelin arabasıyla evlerine girdiler,yalnız kaldılar..

3 yorum:

  1. off bayağı heyacanlandım okurken, neyse olur böyle şeyler. :)

    YanıtlaSil
  2. devamını merakla bekliyorum...Ne kadar da çok anı biriktirmişsin meğer...
    Ya da nasıl da aklında tutabilmişsin bunca hikayeyiii...
    Ya da hep sana mı denk geliyor bu hayatlar....

    YanıtlaSil
  3. Aslında okadar çok hayat hikayelerine şahit oluyoruzki kimini görerek kimini duyarak..birkaç anesi hayatımızı şekillendiriyor bazılarını hiç umursamıyoruz..emin olun ki arkadaşlarım kendinizi sizde yoklasanız neler çıkar neler,yeterki duymak isteyin..Neşem sana anlatmıştım senelerce çok kokoş yaşadım,çok sonra fark ettim ki ozamanlarda hiç anım olmamış hep boş geçmiş,çalışmaya başlayınca hayatı fark etmeye başladım ve gerçek insanları ve hayatlarının olduğunu.

    swotpisces yorumların için sağol arkadaşım umarım devamını beyenirsin..o kadar çok oluyorki böyle şeyler,kadındada erkektede..

    YanıtlaSil