13 Ocak 2011 Perşembe

Kıskançlık....9


Alp Tuğçenin ardından baktı,bir kahv daha içti .İstemesede eve gitmek zorundaydı...

Burcu bütün gün alp ten haber alamamıştı,telefonlarına cevap vermemişti,canını sıkan bir şeyler vardı ama neden kendisine bukadar uzak davranıyordu..yoksa izmirde ona birşeylermi olmuştu,yada birimi vardı hayatında....

Alp burcuyu akşam yemeğini hazırlarken buldu,kapıdan ona uzun uzun baktı..burcu onu duymamıştı,farkına vardığında oda şaşkınlıkla ona baktı...gözlerindeki ifade çok garipti.

Nereye gittin dedi....hiç aramadında...birşeymi oldu,kötü birşey olmuş gibi...

Gel dedi,Alp...konuşmamız lazım.

Yemek birazdan hazır olur sonra konuşşak...

Hayır dedi şimdi..gel otur...

Burcu kanapeye oturdu,elleri titriyordu...kötü şeyler vardı hissetmişti...

Ayrılmak istiyorum ,dedi alp ....

Burcu inanamadı önce ,kulakları uğuldamaya başladı,ellerini avuçlarına sıktı...yutkundu..alp e dikkatli baktı,cidimiydi..evet galiba öyleydi..nekadar soğuk bakıyodu...

Burcu neden dedi yalnızca..neden...başkasımı var...Buraya beni almak için gelmiştin ne olduda şimdi ayrılmak istiyorsun..

Evet başkası var..sana yalan söylemeyeceğim..seni gördüğümde duygularımın eskisi gibi olmadığını anladım..sana karşı artık sevgi hissetmiyorum...

Kim ..orada birlikte çalıştığınız neşe hanım mı...kim...

Tanımazsın..neşe hanım değil..o yalnızca birlikte çalıştığım bir arkadaş okadar...Telofonda tesadüffen tanıştık ve aşık olduk birbirimize..onun adı tuğçe..evleneceğiz...

Burcu kulaklarına inanamıyordu..bu nasıl olurdu..Tuğçe..tuğçe...bu nasıl olur dedi,tuğçemi...

Evet dedi alp..ne oldu isim tanıdıkmı geldi,ama sanmam tanımazsın sen onu..neyse ikimizde birbirimizi seviyoruz..haayatıma bir tesadüfle girdi,beni yanlışlıkla aramasaydı onu hiç tanımayacaktım ve başka biride belki hiç olmayacaktı...

Eşyalarımı alıyorum,ev herşeyiyle sana kalsın ,avukatım seni arar..zorluk çıkartmazsın umarım,hoşçakal..

Alp bavulunu aldı iki gün önce nasıl geldiyse öyle çıktı gitti...

Burcu hala anlamamıştı..şakamıydı bu böyle...nasıl ayrılmak issterdi...tuğçe demişti..yanlışmı anlamıştı..telefondamı tanışmışlardı,bu nasıl olurdu...

Nkadar orda oturduğunu anlamadı..titreyerek telefonu aldı,tuşları çevirdi...

Tuğçe dedi..aç telefonunu,bana hayır de..ben değilim de...ama telofon kapalıydı,deffalarca aradı ama hep kapalıydı..arkadaşlarını aradı,zorlukla konuştu,yeni evinin adresini kimse bilmiyordu..çaresizce beklemeye başladı...

İki gün sonra tuğçe telofonu açtığında birbiri ardına gelen mesajlarla karşılaştı korktuğu olmuştu galiba...arayan hep burcuydu..sesli mesajlara baktı..kocamla aranda ne var diyordu burcu..beni ara çabuk diyordu...bir tanede aalp ten vardı..aşkım karımla konuştum artık aramızda engel yok diyordu...aşkım mı bu adam deliydi ne...

Burcu yinr aradığında ,tuğçe istemeden açtı..

Tuğçe,bana çabuk açıklama yap..alp le hani birşey olmamıştı..gizli gizli görüşmüşşünüz...bunu bana nasıl yaparsın...seni hain..seni hain..senin gibi arkadaş olmaz olsun..

Tuğçe nasıl açıklayacağını bilemedi..ben aramadım onu o beni aradı..ben ona hayır dedim ama o peşimi bırakmıyor,inan bana sen arama artık dedikten sonra ben birdaha aramadım...

Yalancı dedi burcu..yalancı..sen nekadar kalleş mişşin..eşimi tam adamına teslim etmişim ..nekadar yalancı bir hainmişşin sen..arkadaşının eşine göz diken bir o......muşşun sen..

Hey..dedi tuğçe iğrençleşme..ne konuştuğuna dikkat et..benim senin kocanı istediğim yok benim peşime düşen o..okadar kocanı seviyordun ne diye başka kadınları ona yolluyorsun ozaman..Kızım bir söz vardır bilmiyormusun..saklama hırsız söyleme arsız edersin..Sen eşşeğin aklına karpuz kabuğu soktun...kendin ettin kendin buldun...bana ne sizden..kocanıda istemiyorum,seninlede konuşmak istemiyorum..

Telefon kapandığında ,burcu sinirden titriyordu....ağlamaya başladı,katıla katıla apladı,ağladı..arayacağı kimsede yoktu,kime ne diyecekti,kendisi etmiş kendisi bulmuştu..



.....Alp izmirde hayatına devam etti..beş yıl kadar sonra tekrar evlendi,ama bu sefer çok daha dikkatliydi...burcuya boşandıktan sonra anlattı olanları...

Burcu ,Tuğçeyle barıştı..bu ikisinede acı bir hayat dersi olmuştu..evlilikler ve aşk denenmeye gelmez..denersende en kötüsüne hazır olman lazım..emin değilsen boş ver zamana bırak...

Burcu alp in onu af etmesini bekledi çokda uğraştı ama olmadı alp evlendikten iki yıl sonra oda evlendi..hala kıskanç ama çoğunu içinde saklamaya çalıştı.terapi gördü,dozunda tutmaya çalıştı...

2 yorum:

  1. Ya işte fazla kıskançlık da aşık usandırıyor demek ki...

    YanıtlaSil
  2. Kadınların kıskançlığı erkeği bunaltıyor,onlar çekemiyorlar bunu..ama erkeğin kıskançlığını doğal karşılıyoruz çok sevmesine bağlıyoruz..bence ikiside anormal davranışlar,karşındaki insana güvenmemek değil kendine güvenememektir ...

    Arkadaşım yorum için sağ ol.bende artık benim bloğumu okumuyormu diyordum..ben seni hep takipteyim...

    YanıtlaSil