13 Temmuz 2011 Çarşamba

40 Dan sonra ..


Geçen gün seyrettiğim bir tv proğramını hatırladım,bu sabahki diziyi seyrederken..Film içinde film.

O proğramda bir kadın ın değişimini anlatıyorlardı.Kadın 47 idi galiba yanlışım olmasın,harika yeşil gözleri vardı,gülümseyerek konuşmaya çalışıyordu ama içinde oluşan gözyaşı tomurcuklarını zor zaptediyordu.saklamak için yüzünü kırıştırıyor,havaya bakıyor kirpiklerini açıp kapatıyordu.
Ben seyrederken ne hoş kadın dedim niye değişmek istiyorki.Orta boyda orta kiloda,esmer güzeli bir bayan.Tavırlarından ,el hareketlerinden klas olduğuda aşikar..

Anlatmaya başladı...

Üniversitenin ilk yılında tanışmış eşiyle.Çok sevdim onu diyor,çokk...

O üst sınıtaydı,flört ettik .okulu bitince bana evlenmeyi teklif etti.

Okulu bıraktım evlendik.ailemde kıyametler koptu,ben onların umuduydum..Babam benimle hiç konuşmadı,bana küs öldü...

İki yıl sonra bir oğlum oldu.Eşim işinde çok ilerledi,rahat bir hayat yaşıyorduk.25 inci evlilik kutlamasını nasıl yapacağımızı düşünürken,eşim ayrılmak istediğini söyledi..

Dondum kaldım..Hiç anlamamıştım..Öyle büyük bir tartışmamız olmamıştıki..

Başkası varmış hayatında..Asistanı,oğlumla yaşıt bir kız..

Ayrıldık mecburen .seni sevmeyen birine ayrılmıyorum diyemezsinki..

Üstündeki ,bütün gayrimenkulleri devir etmiş çok önceleri..Bir tek bu yaşadığım ev var,yarısı onun üstüne..

Bide verdiği yaşamama yetecek nafaka..Yaşıyorum işte..

Oğlumun okul parasını da ödesin başka bir şey istediğim yok..

Arkadaşım yazdırmış beni bu proğrama......



Değiştikten sonra ,inanamadım..zaten çok güzel bir kadındı ama muhteşem olmuş.gözlerinde başka türlü bir pırıltı vardı artık..Hayatımı sıfırladım artık dedi umutla bakıyorum artık herşeye..


Bize anlatan olmamıştı.Hayatı 40 lı yaşlardan sonra nasıl sıfırlar ve yeniden herşeye nekadar başlayabilirsinki.

İşin yoksa,mesleğin yoksa,diploman yoksa,paranda yoksa hadi sıfırla bakalım hayatı.Ömrünü,hayatını çalmasına izin verdiğin adam seni bir araba değiştirir gibi atsın.


Kızıma bunu o gün odasından çağırıp gösetermiştim.Bu tür fırsatları hiç kaçırmam.E kıssadan
hisse...Kulağına küpe...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder