11 Temmuz 2011 Pazartesi

Son günlerde..




Yazacak hem çok şeyim var ,yada hiç bir şeyim yok...

Şubat ayın dan beri çok şey değişti.Kızım radikal kararlar verdi..Silkelendi kendine geldi,artık kendisinden daha fazla kimseyi sevmeyeceğine ,onun için kendi olmaktan vazgeçmeyeceğini söyledi..

Zayıfladı..Öyle böyle değil,sıfır beden olma yolunda inatla..Herkesin bütün söylenmelerine ve bizim bütün sabotajlarımıza karşı ..az yiyor,sık yiyor sebze ve meyvayla besleniyor..az uyuyor,koşuyor..

Köpek aldı..hep istediği sibirya kurdu,buz mavisi gözlü muhteşem bir hayvan..bizim dolaptakileri tavuk et nevarsa ona aşırıyor..Biraz kızsamda bende seviyorum..

Salsaya yazıldı..Arkadaşları çoğaldı..Tatile tek başına gitti..Beğendiği 36 beden beyaz pantolonu giydi fıstık gibi oldu..Yemek pişirmeye merak sardı,her fırsatta birşeyler pişirip beni kobay olarak kullanıyor..

Yaz okulundayız..İlk dönemde biliyorum deyip ,burası üniversite aney..yoklama mı olurmuş dediği ,vizeden 98, finalden 90 aldığı ingilizceden devamsızlıktan çaktı...seneye alttan dersi kalmaması için mecburen yine buradayız..Nasıl olsa kira ödüyoruz ya..

Ama ders oldu ona bu ,ikinci dönem hiç bir dersten eksiği yok..

Bana gelince hayli kilo aldım..Her fırsatta anne bunu dene ,şunu ye denildiği için,iş yok güç yok,ye babam ye...

Annemlere çok sık gidiyorruz ,her fırsatı değerlendiriyoruz..Onlarda hayli memnun..

Eşimle dargınız...15 gün oldu gelmedi..bende çağırmadım..ikimizde burnumuzu eğmiyoruz bakalım ne olacak...

Ben haklıyım..

Yeni bir hayatı düşünmüyor değilim..Bu yaştan sonra ayrılırsak neler olur diye düşünmeye başladım..

Herşeyin hayırlısı ne diyelim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder