12 Temmuz 2011 Salı


Bahçedeki havuza bakıyorum...

Güvercinler konuyor .suyunu içiyor,yıkanıyorlar.Birbirleriyle şakalaşıyorlar.Görmeyen inanmaz çok muzur şeyler..

Beş taneler.Biri habire kabarıyor,öbürüne cilve yapıyor,etrafında dönüp duruyor.Biride acaip yaramaz onları suya itiyor..Guguldaştılar durdular.

Arkalarından bir kedi yaklaştı usul usul...Panik oldum ,kuşları uyarmak istedim ama ben camı açıncaya kadar üzerlerine atladı,kuşların uçmasıyla suya düşmesi bir oldu..Kim demiş kediler yüzemez diye,öyle bir kenara yüzüşü vardıki,çıktı,havuz kenarında silkelendi,yalandı ama gözü hala havadaydı ,aklıda kuşlardaydı sanırım..Beni bayağı güldürdü.

Onları seyretmek bana huzur verdi içim açıldı. Yeniden yazmak ,birşeyleri paylaşmak istedim.

Bu çok basit günlük ,hiç dikkate bile almadığımız şeylerin içinde okadar güzellikler varki,yeterki bakmasını bilelim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder