13 Temmuz 2011 Çarşamba

Büşra 2..

Büşra 15 yaşına kadar her türlü isteğini bağırarak,ağlayarak ve dayak yiyerek elde etmeye çalıştı.

Ev işlerine yardımcı oluyor,mahalle kadınları arasında dedikodu kazanının içinde hayatı şekilleniyordu.

Komşunun iki yaşıt kızları vardı kendisiyle,onlarla yakındı.Onu bir akşam üstü, benim bir aralar gittiğim ehliyet kursundan tanıdığım bir çocukla gördüm.Kursun haylazı ve çapkın çocuğu Ahmet ti.Her mahalleden bir kız tavladığıyla övünürdü..

Büşraya sordum o kimdi diye..Sevgilim dedi,adı Ahmet..

Ben onu zaten tanıdığımı söyledim.söyleyip söylememek arasında tereddüt ettim ve sonunda dayanamadım.Dikkat et ama o çok çapkın ,başka kızlarlada geziyor olmasın dedim..

İçine yalnızca biraz tereddüt sokmak istedim,fazla kapılmasın çocuğa.Ahmet in yapısını az çok çözmüştüm.

Bir gün ikisini gören birileri anlatmış ailesine..

Kıyamet koptu,kızı hırpaladılar,yasakladılar.Dinlemedi tabiki.

Çok kez yakalandı,bir keresinde öyle bir dayak yediki bağışlarına bizler koştuk ama elinden alamadık anneannesinin.Kendinimi elletiyorsun,or...pumu olacaksın, başımıza mı kalacaksın diye bağırıyordu kadın.

Çocuk herhalde bıktı olaylardan aramadı kızı..Zamanla sakinleşti büşra da.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder