18 Ağustos 2010 Çarşamba

Akşam gezmesi

İki akşamdır tuzlaya kaçıyoruz ..Benim torun geçen akşam dedesine tırmandı beni gezdir dede..canım çok sıkılıyor ,kimse beni biryere götürmüyor dedi..eşimde hadi hazırlanın dedi ikiletmedik.kızım ve gelin im gelmedi biz üçümüz nereye gidelim diye yola çıkmışken hadi dedik tuzlaya ..arabayı park edecek yeri zor bulduk ..ne kalabalık o öyle ..heryer yemyeşil ,çaylarını almışlar, sanırım iftarlarınıda orada yapmışlar.çocuklar cıvıl cıvıl koşturuyor rüzgar esiyor püfür püfür..önce dondurma sonra çekirdek ..bayağı bir gezdik.Esila arabaya biner binmez uyudu sabaha kadarda gıkı çıkmadı...

Ertesi akşam yine gittik, kızımda geldi .kah oturduk kah yürüdük yedik gezdik yargun geldik ..ama birdaha gidersek çayımıda alacağım imrendim orada çay içenlere...

2 yorum:

  1. Biz yıllardır akşamları Tuzlaya kaçarız...En azından biraz daha elit kesim.Oturup kalkmasını bilen,medeniyeti biraz daha sindirebilmiş insanların olduğu kesim...
    Darıca'dan iyidir.
    Darıcanın sahilinden NEFRET EDİYORUM..Ne kadar ipini koparan varsa orada.Doğru dürüst bir aile yok.....
    Sanki köy kahvesi..

    YanıtlaSil
  2. Katılıyorum arkadaşaım .çok güzel bir yer ama insanların çoğu hala 50 yıl öncesinden kalma yobaz ve dedikiducu, hazımsız sonradan görmeler .2 yıldır sahile inemiyoruz ,rahatsız oluyoruz çünkü ..

    YanıtlaSil