19 Ağustos 2010 Perşembe

Yeni hayata başlarken ki sıkıntılar


Yeni bir ev düzeceğim kolay değil 4 yıl geçecek orada bir kaç ay değilki idare edelim.eşim hiç bir masraf yapma diyor basit bir şey olsun ..basit olsunda yinede herşey lazım.

Sabah eşimi gönderince oturup düşündüm ..önce havluları hazırlaım .
banyoya havlu iki adet...
lavaboya havlu 4 adet...
mutfağa havlu 4 adet...

iş havluyla bitmiyorki. nevresimler lazım da yedekte fazla kalmadı çarşaflar sağolsun toruna gidiyor gece tuvalete kalkmada sorun yaşıyoruz altına sermeye çarşaf dayanmıyor bütün yedekler ona gitti..

evde tam bilmiyorum ben daha gitmedim annem ve babam gördü evi 6 yada daha fazla cam varmış ..eee..ona perde tül lazım ..yedekte perde bırakmadık i ..düşüncesiz cırcır böceği misali ..hep dağıttık..

ev bayağı geniş miş..halı lazım kilim lazım ..evde yer yok diye onlarıda dağıttım .yedekte iki halı var biri büyük biri küçük..

bunlar eşime göre basit işler ..boş işler olmasada olur ..olmasa olurmu...

kızım götüreceği ıvır zıvırlarını bir kutuya, kolye küpelerini bir kutuya koydu .kitaplarını topladı ..gitarlarını kılıflarına soktu hep sinimi götüreceksin dedim ,her seferde tek tek diyor..elbiselerini gözden geçirdi, ayakkabılarını düzene soktu ..çok yoruldu canım hakkını yemeyelim önce yazlıkları götürüyor araba almaz sonra tam sayısını bilmiyorum da sanırım bir 50 çift var rahat....

ee diyceksiniz şimdi okadar ayakkabı alacağına nevresim alsaydın yada parasını atsaydın köşeye ..olmuyor işte kızın varsa 15 i geçmiş ayakkabı için ölüyorlar tüm parasını harçlığını ona yatırıyorlar, çoğunu kendi aldı.

Cuma pazarını bir dolaşmalı..parça tüller felan ıvır zıvırları eşime duyurmadan halletmeli..eşim de haklı .şimdi iki eve bakacak.oğlumun aldığından hayır yok kendi masrafına yetmiyor üstelik ona bu ay sonun da araba sözü verdi..iş durumuda sarsıntıda ..kara kara düşünüyor adam ..burs işi İnşallah çıkarda biraz rahatlarız..

haftaya gidiyoruz harç yatıracağız evin elektrik su gibi şeyleri açtıracağız ..ben sobalı olmasını istedim ..bir odada yakarım üstünde çayımıda yaparım ,yerine göre yemeğimide.. bolu çok soğuk olur doğal gaz a yetişilmez..evin eksiği kusuru varmı bakacağım tamda bayram yaklaşıyor ..

Sağolsun yavrum gene mantıklı davrandı .yardım göreceğimiz ve çok sıkıntı çekmeyeceğimiz bir yer yazdı ..akşam yine konuştuk biraz izmir isterdim dedi..ama nasıl yapardık anne.. babam çok zorda kalırdı ,siz sıkıntı çekerken ben nasıl rahat edeyim oralarda dedi..listeye bile almadı olmayacak yerleri .tanıdık olmasa nerden bulurdum 250 ye ev ..evler 400 den başlıyormuş..öğrenci ya sömürsünler ..5 yada daha fazla çocuk bir ev tutuyorlarmış kişi başına 150 yada fazlasını ödüyorlarmış 2 odalı evlere ..o çocuk nasıl çalışşın öyle bir ortamda..

Geçen yıl olmamasında hayır varmış demekki ..çok şükür genede ..off..düşün düşün..

1 yorum:

  1. Ah bilseydim.Daha iki hafta önce çöpe attım halıları......Fazla birşey tutmuyorum ya ben de...

    YanıtlaSil