10 Ağustos 2010 Salı

müdürler

Başkalarına akıl vermeyi ne kadarda seviyoruz ...Çocuk yetiştiriyorsun sanki prof kesilmiş gibi yanlış ,olmaz ,öyle eğitilmez, ben söyle yaptım, ben böyle yaptım ,hatalısın gibi laflar

senin çocuğunla herkes bir mi olur bir annenin 10 çocuğu olsa hepsi huyu suyu farklı olur,birine höt dersin oturur öbürüne dersin niye diye carıldar..

başkalarını konuşmayı ve eleştirmeyi seviyoruz ..herkes için olmasada kendini geliştirmeyi komşulara gidip laklak etmek olarak görenler daha çok..
tamam anladık en güzel ev sizin eviniz
en güzel çocuklar sizin çocuklarınız
en temiz sizin eviniz
en becerikli sizsiniz
dee...bana nee

kimsenin çocuğunu eleştirmem görsem bile biriyle görmezden gelirim ama işte ben okuyamadım aslında çok başarılıydım da ailem göndermedi mantığını savunanlar iş dedikoduya gelince birden müdür kesilirler...eşim işe yaramaz kimseye çaktırmadan müdür diye seslenir o kişide bir havalanırki evet o kadar müdür çok ki etrafımızda ...

1 yorum:

  1. Aşağılık kompleksi derler buna canım.Her yerde varlar....Başka bir becerisi olmayınca işte böyle müdürlük yaparlar.

    YanıtlaSil