4 Ağustos 2010 Çarşamba

Tercih stresi

Günlerdir yine uyku uyuyamıyoruz..şimdide tercih sıralamaları bizi geriyor..Önceden aman bir yeterli puan olsun heryer olur gönderirim diyordum....ama olmuyor.iş edindim hangi üni nin kampüsü nerede,merkeze nekadar uzak,yurd lar nekadar,çevre nasıl..felan filan.bir havta sıralama yaptık,dersaneden fikir aldık,ama yaptığımız tercihte yine kendimizce hata bulduk.rehberci ilk 3 tercihte yerleşirşiniz dedi..bizde 5 den itibaren salladık ama ya 5 den sonrası olursa..al işte bir sıkıntı daha..

Uzak yerleri düşünmüyoruz ama kocaelinide düşünmüyoruz ..sebep kampüs anasının gözünde...ev tutsan tutamazsın..yakın.tutmasan 2 saat yol ..üni hayatını yaşamak istiyoruz biraz ..üni hayatıda karışan pek olmayacak ama aç ve sefil kalacağız bizi özleyecek bizde onu ah yavrum nasıl acaba diye merak edeceğiz.

Bolu istiyoruz ikinci tercihimiz çünkü hem uzak bize hemde yakın benim memleketim her olanağım var orada ev tuttuk sayılır ..havta sonları isterse anannesine gider kuzeni dayısı yengesi ona gider..babası sık sık uğrar.bügün yine gidip 5 ci tercihi değiştirmeye çalışacağız .hayırlısı olsun bakalım..

Ne zor işlermiş daha düşünce aşamasındayız İnşallah olursa bu seferde başka düşünceler olacak..benim kadar evde stres yapanda yok .

1 yorum:

  1. Alah yardımcınız olsun.Ve Allah hayırlısını nasip etsin...Nasipten ötesi boş.Hepiniz elinizden geleni yaptınız biliyorum...

    YanıtlaSil