9 Ağustos 2010 Pazartesi

Sıkıntılı gençler

Şimdiki nesil i anlayamıyorum dünyanın bütün sıkıntısını onlar çekiyor sanki.her olanağa sahipler ama yinede mutsuzlar. babam ın sözü geliyor aklıma arpaları fazla geliyorda ondan derdi ,
çocukken köyde yaşarmış ve bir danaları varmış babam bir gün gizlice çok fazla arpa vermiş ve hayvan olduğu yerde zıplamaya ve tekme atmaya başlamış ve ipini kopartmış ağıldan dışarı kaçmış yakalayana aşk olsun bütün gün zıpcıklayıp durmuş ve bütün ineklere atlamış hatta birtanede sıpaya atlamışta sıpayı zor kurtarmışlar..o yıl bütün inekler o danadan yavru doğurmuş ya sıpada doğursaydı vay anam vayy..babam bu yüzden der her şey kararınca olacak fazla verirsen azar kudurur diye doğru değilmi..
gençlerin can sıkıntısı hiç bitmiyor iş yapmayıda sevmiyorlarhep gezsinler ceplerinde bol para olsun ,güzel ve yakışıklı olsunlar ,herkes onlara baksın imrensin çaba harcamadan başarılı ve zengin olsunlar ufak bir sıkıntıda depresyona giriyorlar yeni moda hastalık ..yine aklıma geldi bugün babam ın kulaklarını çınlatacağım biraz ..

Çocukluktan genç kızlığa geçiş zamanlarımdı tam hatırlıyamıyorum ama sanırım 14 yaşlarım gibi felan.o zamanlarda yabancı diziler pek revaçta ve bir dizi vardı adını hatırlamıyorum bir genç kız ailesinin çok tartışmasıyla hasta oluyor ve kız çığlık atıyor Yeterrrrr..yeter artık siz beni hasta ediyorsunuz depresyona sokuyorsunuz diye ve aile kızlarının üstüne titriyor doktor psikolojisi mahvolmuş kızın artık daha dikkatli olun kıznızı üzmeyin diyor ..sanırım etkilenmişim biraz o sıralarda annemle babam baya bir tartışıyotdu ve ben ders çalışıyordum ve hırsla kalkıp masaya vurdum ve o kız gibi yeter diye bağırdım ,siz benim psikolojimi bozuyorsunuz sizin yüzünüzden ders çalışamıyorum kavga etmeyin diye...
ve sonuç babam bir tokat attı bana başlarım senin psikolojinede sanada diye .,ve birdaha karışmadım birbirlerini yesinler dersime devam ettim demekki bazen bozulan psikolojiler in tedavisi çok kolaymış..
dayak tabiki doğru değilde bu gençlerin hali ne olacak bilmem..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder