9 Ağustos 2010 Pazartesi

Üç yanlış bir doğruyu götürür mü..


Cuma günü öğleden sonra kızımla gebzeye gittik biraz pazarı dolaştık birazda mağazaları bir şey almak niyetinde değildik öyle gezmek ve ana kız vakit geçirmek amaç..pazar çok uygundu ama tabiki parası olana ..3 lirayada 30 lirayada tişört al babetler 5 liraya düşmüş ve çok da güzeller kızım bitane bana almam için ısrar etti aldım hemen giydim okadarda rahat mışki..ayağımdaki bir mağazadan aldığım ve 49 tl verdiğim ayakkabıdan çok daha rahattı doğruya doğru.
collezion mağazasına girdik bayanlar katında dolaştık biraz bir elbise denedi kızım o kabindeyken yanındaki kabindeki bir kıpırtı dikkatimi çekti kabin önünde 14 yaşlarında bir kız sessizce bekliyordu içeriden bir genç çıktı yaklaşık 20 li yaşlarda tipsiz renksiz bişeyy..ve bir elbise aldı içeriye girdi yaklaşık bir 5 dak sonra çıktı tekrar bir kırmıızı elbise alıp içeriye girdi bir kadınla sessiz bir konuşması oluyordu anlaşılmıyordu kabin önündeki kız sessizce sakız çigniyordı. kızım çoktan çıkmış bana anne nasıl olmuşmu diyordu kendimi topladım ve güzel olmuş dedim kızım başka kıyafetlere baktı ve yeni birtane alıp yine kabine girdi aradan sanırım bir rahat 10 dak..geçmiştir ve o kabinden yaklaşık 40 yaşlarında bir kadın ve o çocuk çıktı o kadar şaşırdım ki ..acaba oğlumu dedim ama anası giyinirken oğlunun ne işi olur içeride ve o kıyafet sırt akadar açık içinde çamaşır olmayan bir kıyafetti o kadarda olmaz canım dedim oğlu değilse o yaşta bir çocukla ..günahları varsa boyunlarına ama miğdem bulandı.ben kaldıramıyorum ne erkek öyle çok büyük olsun nede kadın ..tamam aşk olabilir kadın kendinden birkaç yaş küçükte olabilir ama yaş öyle çift rakamlara çıkmayacak bana göre böyle ...herkes dengi dengine

madiyatta bence öyle arada fazla uçurum olmayacak orta sınıfsan ki biz öyleyiz kızım a öyle zengin çocuklarıyla asla dolaşmasını istemem kendisinden çok büyük arkadaşıda olsun istemem.bundan birkaç sene önceydi liseye gidiyordu kızım .peşine ondan yaklaşık 10 yaş kadar büyük oldukça zengin daha doğrusu babası zengin ve gençler arasında çok popüler agır abi gibi görülen polat alemdar tiplemesinden biri takılmıştı,altında son model arabası gümbür gümbür müzik evin etrafında fır dönüyor sabahlara kadar camın altında sabahlıyor kızım ı aklını çelmek için çok uğraştı bende caydırmak ve aklını başına toplaması için uğraştım yaklaşık 2 yıl sürdü oğlan ailesine filan söylemiş sanki biz veriyoruz gibi kız kardeşi ni göndermişler okumazsa ve kapanırsa ancak ozaman alırlarmış yoksa başka kız varmış iştedikleri aslında istemiyorlarmışta, abisi vaz geçmiyormuşta ,biz peşini bırakırsak oda vaz geçermişş ...öyle sinirlenmiştikki..kızm ın aklı başına geldide ona asla olmayacağını peşini bırakmasını söyledi ama 2 yıl daha hiç bırakmadı sonra vaz geçti bazen konuşuruzda verilmiş sadakamız varmış ya kansaydım ben ne halde olurdum şimdi diye konuşuruz .

Başka kültürleri inançları aşağılamak değil amacım. ama olmuyor iste görüyoruz çok sorunlar yaşanıyor.benim doğrularım nekadar esnek te davransam yinede belli.yaşştada madiyattada uçurum olmayacak.erkek en fazla 8 yaş büyük olacaken az 3 .erkek uzun olacak kadından ve ondan ağır olacak tuttumu kucağına rahatça kaldıracak,ayy ayy belim demeyecek,senin baban ın nesi vardıki ,sen bunları burda gördün, ben olmasaydım açtın gibi laflar edilmeyecek bunlar aileler birbirini hor görmeyecek..bizramazandaoruç umuzu tutarız kurbanda kurban ımızı keseriz mübarek günlerde bir kitap açarız namaz ımızı bazen eksikte olsa kılarız ,fitremizi veririz ,bir inin okuması varsa kapatırız başımızı gider duamızı ederiz ..yılbaşında hindi olmasad bir tavuk pişiririz çocuklara hediyelerini alırız eşim birkaç kadeh içer biz meyve suyu yudumlarız tatil imize çıkar mayoları ve bikinilerimizide giyeriz ,bayramlarda bayrağımızı cama asar istiklal marşında kımıldamadan dikilir okuruz ATATÜRK tesimlerinide duvardan eksik etmeyiz.

nerden nereye geldi konu ama olsun ben çok şükür MÜSLÜMAN ım ve laik im son zamanlarda ATATÜRK çülüğü yanlış yorumlamaya başladılar ve insanları başını kapatanla laikliği ters tutmaya başladılar pek tartışmak istemiyorum bu konuları başladım mı susmuyorum çünkü..yine çok yazdım gidip tarhana mı çevireyim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder