8 Ağustos 2010 Pazar

Hafta sonum

Günaydın arkadaşlar..gününüz güzel hayırlı ve sağlıklı geçsin.

Havta sonum oldukça yoğun geçti.cumartesi pazar gelin in lise bitirme sınavları vardı,torun bana kaldı gerçi genelde bendede .ama evde dede varken ben daha az ilgileniyordum eşim evleneli 26 yıl bitecek hala daha paylaşamaz beni hep onunla ilgileneyim işim gücüm o olsun.ona yemek yapayım, içecek getireyim başını sırtını kaşıyayım ohh gelsn keyfim..ama senin sırtın kaşınıyormu diye soran yok ..isyan edersem ancak o zaman..

Gelin kızımız liseyi bitiriyor bu sene oğlumuzda armut topluyor ..ikiside lise bitmeden kaçtıkları için aceleleri vardı ya.hayata yetişecekler...biri 21..biri 24 ama 4 yaşında kızları var ..oğlumun daha babalıktan haberi yok.şimdi günde 8 saat bir fabrikada bölüm sorumlusu oparotör olarak çalışıyor ona göre 3 kuruş paraya..isyan ediyor hayat mı bu böyle diye..liseyi bitirmedi geçen yıl açıktan okuması için yazdırdık derslerede sınavlarada girmedi yatırrılan parada emekte ziyan oldu..ama lüks tatil istiyor lüks araba istiyor herşeye hakkı olduğunu düşünüyor babasına ve bana isyan ediyor ..eşiyle tartışıyor sık sık okumasını hazmedemiyor korkuyor tabii..
ama çarşambanın gelişi salı dan belli olurmuş hesabı gelecek yıl üni ye gidecek ve onu bırakacak buda belli..ne diyelim herkesin hayatı kendinede bizede dokunmasa ucu..

havta sonunda tarhana yoğurdum onu dökeceğim bugün..malum ramazan tarhanasız olmaz..son havta sonunu istasyonda baba ocağında geçirdik bütün çocuklar benim oğlan ve gelin hariç hepimiz oradaydık..bahçeye masaları kurduk eşim mangalı kuru bütün malzemeyi biz aldık. içecekler, sarımsaklı kızartma yaptık, patlıcan közledik,acı büber közledik önce çocukları tıka basa doyurduk çocuk çok bizde maşallah .ondan sonra bizler iki büyük masa çevreledik eşim pişirdi biz yedik çok güzel bir akşamdı gürültülü patırtılı gırgırlı şamatalı bir akşamdı ..sonra kızlar yol kenarına asfaltın kenarına oturdular komşu kızlarıyla laflayıp birbirlerine telofonda sevgililerini gösterdiler. bizde bahçede. misafir geldi birde çay demledik oradaki çayın tadını biryerde bulamıyoruz .belki kalabalıktan belki açık hava olmasından çok lezzetli geliyor..20 yıldır görmediğim çok sevdiğim bir komşumu gördüm bana hiç değişmemişşin dedi aynı zarif güzelsin dedi çok mutlu oldum çok da doğru olmadığını bildiğim halde..

çocuklar uyanmak üzere torun un sesi var ...çamaşırları sereyim tarhananın başına geçeyim ..görüşmek üzere....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder