11 Ekim 2010 Pazartesi

Beyazkaranlık gelecek...


Bir belgesel seyrettim ,gelecek okadar karanlık göründüki gözüme...Bunun uzun zamandır farkındaydık tabiki iklimler değişti herşey hormonlu.heryerde konuşuyoruz hepimiz az çok biliyoruz ama yaptığımız fazla bir şeyde yok.Televizyonda görüyoruz bir avuç insan protestolar yapıyor, yerlere yatıyor, zincirliyorlar kendilerini bizlerde deliye bakar gibi bakıyoruz evet yalnızca bakıyoruz.

En fazla 20 yıl yaşam kalmış dünyayı yok ediyoruz .bakalım ozaman geldiğinde bizi bu teknoloji kurtaracakmı yok ettiği gibi.Süper devletlerin umrunda değil,yeni bir dünya keşfedilmiş oraya gtme çalışmalarına başlanmış zenginler rezervasyon yaptırmaya başlamışlar oranında içine sı...lar..olmazsa diye yerin bilmem kaçyüz metre altına süper binalar yapmaya başlamışlar içlerinde yok yokmuş alışveriş merkezleri bile varmış ve kendilerine yüzyıl yetecek şekilde dayanıklı mal stoğu yapıyorlarmış .bizler ölelim kimin umrunda..mahvetmek için uğraştıklarının yarısını kurtarmak için uğraşşalar ..

Hayattan ne beklersinki artık niye gelecek için çalışaşın,niye cocuk doğuracaksın ...

2 yorum:

  1. Bu kadar karamsar olma......
    Sevgiler.....

    YanıtlaSil
  2. o zaman ben bırakıyorum okulu ana hiç boşuna kastırma beni madem 20 yıl kalmış ben emekli olamıycam ne diye yırtıyım kendimi işletme diye hadi dönelim evimize :D

    YanıtlaSil