27 Ekim 2010 Çarşamba

Ev hayvanlarımız...

Başlamışken devam edelim dedim misafirlere...
Kızımında bir hayranı oldu burda..adını Arsız koyduk,gerçektende arsız...
Sıradan tekir cinsi tek gözü biraz darbe almış gibi mat gözüken,hatta biraz şaşı gibi bana göre ,bir erkek kedi..camdan ayrılmıyor ev biraz alçakça camına kolayca tünüyor..Karnı acıkınca mutfak camına gidiyor karnı doyuncada aşk istiyor ve kızıma mayışıp kalıyor ona sevdiriyor kendini bana elletmiyor hoş bende hayran değilim zaten...

Geceleri camına geliyor camı tırmalıyor, ağlıyor,hatta cama kafa atıyor....ben asla diyorum eve alıştırma ,karnını doyuruyoruz o sokağa alışkın ..öyle kalsın biz gidince hayatı dağılır hayvanın..

Böyle işte şimdilik iki tane ev hayvanımız var biri eşikte ,biri camda...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder