19 Ekim 2010 Salı

Güzel bir akşam



Çok fazla tanımadığın bir şehirde,sevdiğin biriyle akşam karanlığını ,ışıl ışıl aydınlattığı şehir ışıklarının altında caddelerde dolaşmak ne kadar güzelmiş çoktan beri bunu unutmuştum ,üstelik zaman kaygısı olmadan...

Kızımla bir akşam ,üstelik yemekte varken , hadi dedik dışarıya çıkalım ,sokaklarda yiyelim canımız o an ne çekerse...isterse balık ekmek istersek mısır ,kestane ...benmi girdim koluna yoksa omu bana, bilmem hangimiz anne hangimiz kızı oda karıştı ben onun kısa montunu ,oda deri montunu..takıldık onun dilinden tabiri caizse aktık sokaklara...İnsanlar dolaşıyor,sevgililer kolkola ,elele..

Heryeri kestanelerin kavrulmuş mis gibi kokusu sarmış,yollarda az önce çişelemiş olan yağmurun nemi ve ıslak ışıltısı.olsun isterse yine yağsın yağmur kaçmaya hiç niyetimiz yok ,ıslak kedi gibi olsakta hiç bir şey keyfimizi kaçıramaz..

Kızımla gururlanıyorum yeniden yanımda ışıl ışıl maşallah .karşımızdan gelen bir bayan ın yanındaki orta yaşlı beyi dürterek maşallah ne güzel ALLAH özenmişte yaratmış dediğini işitiyorum ,ona daha bir sıkıca koluna sarılıyorum konuşuyoruz herşeyden okuldan ,arkadaşlarından ,aşkdan ..onun sevdiği herşeyi destekliyorum ,sevdiği kişiyide ..

Yine aynı yere giriyoruz ,yemeğimizi bir saatten fazla zamanda yiyoruz konuşmamız hiç kesilmiyor,birde kahve içelim diyoruz ama saat geç olmuş kitap almamız lazım kitapçı kapanmadan yetişiyoruz alıyoruz,ve daha başka kitaplarada bakıyoruz ,çıkıyoruz...

Yine doymuyoruz dolaşmaya caddenin en sonuna kadar gidiyoruz cadde bitmiyorda bizim bilmediğimiz karanlık yerler ötesi, dönüyoruz..Yürüyoruz yürüyoruz..heryer genç dolu malum üni memleketi .benim yaşlarımda insan çok fazla yok ...

Dönüş yolumuzda birinin ona seslendiğini duyuyoruz bakıyoruz arkadaşları ,kızlar memleketlerinden dönmüşler,ellerinde küçük bavulları halleri perişan,yürüyoruz yeniden kaçırdıkları dersi soruyorlar biri kızımla aynı sınıfta,tatlı şirin kızlar.

Kızlar parasızlıktan bahsediyorlar beni yanlarında unutup...acıktık diyorlar ....
eve çağırsam vakit az yurda yetişemezler..birer ekmek arası alırız artık yurdun kantininden diyorlar onları bırakıyoruz köşede evimizegeliyoruz mutlu başlayan keyifli geçen akşamımız buruk sona eriyor ...

Güzel bir akşamdı. kızımla olmak güzeldi..seni seviyorum bebişim...

2 yorum:

  1. ne kadar güzel,imrendim valla.Benim kız daha 9 yaşında ben o günleri görebilecekmiyim onunla öyle dolaşabilecekmiyim acaba????????
    Allah hepimize uzun hayırlı ömürler versin çocuklarımızın geleceğini garantileyelim.....
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim nestug.Görürsün tabiki hayat okadar çabuk akıyor ki hergün ün tadını çıkartmalı aslında ..Sizinde 4 ,5 yıl kalmış arkadaş gibi görünmenize.Saygılar bendende, kızınızada sevgiler...Sizin blog varmıydı acaba baktım ama bulamadım varsa takip etmek isterim..

    YanıtlaSil