27 Ekim 2010 Çarşamba

Unutmak istediğim

Hayatımda unutamadığım iyi vede kötü anlarım vardır anı diyemiyorum küçük unutulması zor dakikalar ..Belki o anda yaşadığım zamanlar uzundu...ama şimdi aklımda bir göz kıpması gibi,ama neden unutulmuyor...

Yaşım belkide 6 civarıydı,belkide 7..ama 6 olmasını tercih ederim çünkü büyüklerimizin deyişiyle akıl baki olunmazken ve deftere günah yazılmaz iken...anlayacagınız kötü anı...

Mahalleye yeni taşınmışız,arkadaş edinmeye çalışıyorum ama nedense beni almıyorlar aralarına..bahçe içinde oynarken çocuk sesleri duyuyorum, koşuyorum ne yapıyorlar diye..bir kayaya taş atıyorlar,kim tam üstüne getirecek diye üstüne denk getireni alkışlıyorlar...bende diyorum atarım ve denk getiririm ..ve atıyorum ,tam isabet...

ama ..akan kanları ozaman fark ediyorum ,taş kanıyor...

Kaplumbağa olduğunu anlıyorum ,heryeri kanıyor kabuğu parçalanmış...

Bende ağlamaya başlıyorum....Yapmayın diyorum ...onu kurtarmaya çalışıyorum ,ama gücüm yetmiyor beni hiç dinlemiyorlar...

İçeriye giriyorum ağlıyorum devamlı ..ve ona taş atan elime ceza veriyorum ,o büyüklükte başka bir taşla elime vuruyorum ..hiç acısını duymadığımı hatırlıyorum ,vicdanımın sesi herşeyi bastırıyordu daha o yaşlarda...

O anı hiç unutamadım her aklıma geldiğinde ,dua ederim ALLAHIM sen affet diye..

Çocuklarıma herşeyi sevmeyi öğretmeye çalıştım hiç bir canlıya zarar vermemeyi,YARADANherşeyi bir sebep için yaratmıştır...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder