3 Kasım 2010 Çarşamba

Adres..

İki gündür,yalnızca merkezini öğrendiğim bir şehirde sadece adını bildiğim bir krtasiyeyi arıyorum...
İlk gün merkezde aradım ama hayır adını duyan yok yada benzeten var birbirinin zıttı noktalara tarif edildi gittim geldim yok...

Önceki gün tam tarif aldım sözde çünkü bir karakol söylediler onun yakınlarındaymış...ama nerdeee...belki 20 kişye sordum buralılarmış kimisi aşağıyı kimisi yukarıyı tarif etti ordan oraya gittim durdum ,ayaklarıma karasular indi..bir ara tabelalara bakarken araba altında kalıyordum ucuz yırttım.Kardeşimin hanımına telefon açıyorum onunda telefonunda arıza var beni duyuyor ama sesi gelmiyor açtım ağzımı yumdum gözümü ...ama bendede inat var bulamayacağım yer yoktur çok şükür ayaklarım sağlam okumamda var..ama yok aşağı yukarı derken akşam oldu ,eve döndüm mecburen..

Akşam eve telefon ettim dedim geline,bu adresde neymiş ya sanki görünmez belki 30 kadar krtasiye gördüm bu yok sanki yer yarıldı içine girdi bana görünmüyor,her isimden var ama çiğdem yok,buse var, mervem var, merve var,ikbal var,hızlı var,çağrı var...

Demez mi aaaa...abla adı çağrıydı onun...hay senin vereceğin adrese...

Ama demiştim ben varsa öyle biryer bulurum...ama olmayan bir yeri yaratayım mı kardeşim..

Ama olmayan adres sayesinde Bolunun arka sokaklarını bilmediğim yerlerini öğrendim ,iyi oldu canım vakit geçti ve elimde koz oldu işte ,geline laf sokarım bolca,nede olsa görümceyiz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder