25 Kasım 2010 Perşembe

Miniğim..



Küçük cadım dan inciler...

Anneciğim,artık mükemmel giyinmeme gerek kalmadı çünkü bayram bitti.

Babanneciğim ,ben hepinizden çok memnunum ama şu babamı değiştirsek,yerine başka alsak daha memnun olurdum.

Babaanneciğim ,şu bolunuzdan bıktım artık çok kaldınız sen gitme ama halam kalabilir,orda yalnız kalmaktan korkuyorsa babamı gönderelim yanında..

Annee,kayu nun annesi hiç senin gibi davranmıyor çocuğuna ,biraz daha dikkatli davransan iyi olur..

Dedeee.yemekte çok konuşuyorsun...yemeğinide düzgün yee..

Anee, dişinde yemek kalmış onu temizlermisin yoksa miğdem bulanıyor...

Benim eşyalarımı ellemenizi yasaklıyorum size.birtek babaanem elleyebilir,önce izin almanız gerekir...

Anne ,herşeye ayıp olmaz diyorsun ama sebebini söyle,bana gerçek sebebini söyle...

Bu çocuk nezaman büyüdü . bunları nezaman öğrendi,kime çekti...

Zekası halası..

Çenesi dedesi..

Havası babası..

Kokoşluğu annesi..

Dış görünüşü BENN.....

Onu çok seviyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder