25 Kasım 2010 Perşembe

T V hane

Televizyona bakıyorum kanalları geziyorum..evlilik programları almış başını gidiyor..insanlar için hayırlımı hayırsızmı anlamadım.Evlenenler var hayırlı olsun diyorum umarım mutlu olurlar..ama koca koca insanlar gelip gidip duruyorlar,iki tıngırtı duydularmı başlıyorlar oynamaya .yakıştıramıyorum orta yaş yada üstü biraz ağır olmalı. efendi olmalı. hanım olmalı bence.

Adam çıkıyor,genç isterim diyor artık yaşamak isterim diyor kendisi var 60 kusur..istediği 35 i geçmemiş olsun diyor..neden diyorlar ..yaşlı olursa ona bakmam gerekir ben bakamam ,o bana hizmet edecek diyor..orta yaş kaddınlar itiraz ediyorlar..olurmu öyle şey sen hizmetçimi yada bakıcımı arıyorsun yaşına denk al diyorlar...

Kadın çıkıyor,evi olsun kariyeri olsun ,arabası olsun ama çocuğu olmasın,boyu uzun olsun ,yakışıklı olsun ...kendisini ne sanıyorsa .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder