25 Kasım 2010 Perşembe

Başka çocuklar


Haydarpaşa-Gebze hatında ,yaşları 10- 16 arası olan 7 -8 kadar çocuk..halleri perişan,üst başları hip hap tarzı gibi bol kıyafetler ama yakışmamış...

Hoplayıp zıplıyorlar,askılıklara tutunupsallanıyorlar,vagon un bir ucundan bir ucuna koşup birbirlerinin sırtına atlıyorlar,okadar gürültü yapıyorlar ve okadar pervasız arsız larki kimse bir şey diyemiyor..arada bir çakı gibi aletleri gösteriyorlar,insanların gözü korkuyor..

Tren istasyonlarda durdukça kapılara asılıyorlar inen insanlara yada uznabildikleri yere kadar uzanıp insanların kafalarına vurup dalga geçiyorlar..

Ama biri insaflıymış ,öbürlerine-yaşlılara vurmayın lan onlara yazık,sadece genç olanlara vuralım....

B u çocuklar nerde,nasıl yetiştiler..ne olacaklar,
yarın bunlar bize neler yaparlar....

Bunları kızım anlattı..Müdahale etmedin,bir laf diyemedin mi dedim..Anne delimisin,koca koca adamlar bile tırstı ,o çocuklardan herşey beklenir dalaşmak için yer arıyorlar ,erkekler dururken bana laf mı düşerdi orda dedi ...haklı...

2 yorum:

  1. Kızın senden olgun cnım.Sen de haksızlığa gelemiyorsun da kızın başını derde sokma bari...
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Kızıma müdahale etmesini söylemedim ki.. aksine o duramaz ,etmedinmi manasında dedim..ben orda olsaydım kesin laf sssöylerdim ama ..geçen yıl parkta çocuklarla dalaştım,öyle bıçak filan gösterdiler..ama gözüm öyle bir döndüki,öyyle bir bağırmışım ki ,bu kadın normal değil diye kaçtılar..tabii normal olan onlardan korkmaktı..kendim yaparım ama kızıma karışmamasını söylerim..

    YanıtlaSil