27 Kasım 2010 Cumartesi

Sıcacık bir film...

Bu sabah harika bir film seyrettim...Televizyonu nekadar sevmiyorum desemde ,hayatımızın içinde onsuz olmuyor...Genelde saçma sapan şeyler dolu ama arada böyle güzel filmlerde oluyor...

Japon filmi galiba yoksa koremi tam ayrıt edemiyorum onları...

Günümüzdede olan medyanın ve saçma realty şovlarının nasıl hayatımıza girdiğini başkalarının hayatını yaşamaya başladığımızı,özel hayatların genel hayata dönüştüğü bir insanlık olduk...nekadar teknoloji okadar başkalaşma...

Küçük sevimli bir çocuk 5 -6 yaşlarında...Babasını takip etmek istiyor babası kızıyor eve dön diyor,babası oğluna bir anne arıyor randevusuna gidiyor..

Çocuk dönüş yolunda bir tevizyonun canlı yayınına takılıyor,kameralar ona dönüyor..Yapımcı ve sunucu genç bir kadın çocuktan bir hikaye çıkarmaya çalışıyor..

Çocuğu yol boyu takip ediyorlar ,ona ne yapması gerktiğini söylüyorlar ama çocuk dinlemiyor,annesi olsa dinleyeceğini yabancılarla konuşmayacağını söylüyor,sunucu kadına annem misin sen diyor,oda evet annenim sözümü dinlemen lazım diyor,çocuğa emirler vermeye başlıyor,söyle yap ,şöyle dur kameraya bak gibi..ve araya reklam almaya başlıyor,reyngler yükseliyor herkes seyrediyor sokaklarda büyük ekranlarla halk çocuğu seyrediyor...

Babası randevusuna gidiyor ama yalnış kadınla konuşuyor bir hostes uçuşuna çıkmadan önce orada yemek yiyecek ,oda televizyonda çocuğu seyrediyor,hep öyle bir oğulun hasretini duyarak...

Adam kızın masasına oturuyor..arkası elevizyona dönük,geç kaldım biliyorum nekadar güzelsiniz diyor...

Kadın gülümsüyor..konuşmaya başlıyorlar,adam ın telefonu çalıyor arayan oğlu..

Baba beni takip ediyorlar diyor,filmimi çekiyorlar...baba inanmıyor ,meşgulum diyor..kadınla sohbet ediyorlar,oğlum diyor..hep annesini bekliyor..kadın soruyor ne iş yaparsın ..dişçiyim diyor adam..

Kadın diyor köpek dişlerim sence çokmu büyük..hayır diyor adam çok güzel ,her diş çocuk gibidir bakım iser ,onları seversen onlarda sağlıklı olur ...oğlumun annesi diyor ve anlatmaya başlıyor...

Bana 6 yıl önce geldiğinde köpek dişlerini kesirmek istemişi,çok güzel köpek dişleri vardı ben hayır dedim...kesmedim..onlar senin özelliğin ,onlar olmazsa sen olamazsın...oğlumuz oldu...ve o bir sunucu oldu...ve dişlerini başka bir dişçide kestirdi...bende oğlumla başka bir yol çizdim..o çok ünlendi,ama oğlunu hiç anımak istemedi ,en tepeye çıkmak istedi...oğlum annesini sorduğunda onun en tepede ,en yüksek yerde olduğunu söylüyorum...

Çocuk çok sıkılmıştı herşeyden ,ssöylenenleri yapmadı ..sunucu kadınla tartıştı,kadın annesi olmadığını söyledi çocuk tekrar anne dedi...kameralar sunucu kadına dönmüştü...kadın sinirlendi çocuğa vurdu...

Adam o an televizyona baktı oğlunu gördü ve annesini....

Çocuğun telefono çaldı..arayan babasıydı..sunucu hırsla elefonu fırlattı...

Çocuk sen annem değilsin ..annemi aramam bulmam lazım deedi ve gözü en yüksek yer olan teelevizzyon kulesine takıldı....fırladı gitti.....

Adam sunucu kadına sordu,oğlum nerde...neden tekrar hayatımıza girdin....sen seçimini yapmıştın....

Geçmişin aacılaarını konuşmaaya baaşladılar ..artık hayatı ortaya dökülen kendisiydi...

Çocuk otobüse binmek istedi ..biletin dediler..hostes onu gördü elini uzattı o dedi bbenimle...çocuklaa konuşmaya baaşladılaar kucağına aldı onu öptü..öptü...

Koluna telefon no sunu yazdı babana ilet dedi..o isted
iği şeyi yapmaya hazırım...annen olmayı çok isterim...şimdi uçmam gerekir..beni mutlaka arasın dedi..son bir kez çocuğu öperek ayrıldı...


Sunucu ve adam çocuğunu aramaya başladılar....biliyorum dedi.. seni bulacağı en yüksek yere gidiyyor...

İkiside kuleye baktı..ve bütün kameralar onları izlerken kuleye vardılar...adam dedi sen yalnız gir ..seni tanımasına izin ver...kadın içeriye girdi...

Çocuk elinde bir çiçekle..kadınlara bakmaya başladı ..onu nasıl tanıyacağım dedi kendi kendine..dişler dedi..evet dişler...onunda çok güzel köpek ddişlerri varmış ben ona çekmişim...

Bir kadına yaklaştı dişinize bakabilirrrmiyim...Kadın terslendi,her kadıa yaklaştı ama olumsuz cevaplar aldı..

Sunucu çocuğa yaklaştı,eğildi...ben annen im dedi geldim...

Hayır dedi çocuk..yine beni kandırıyorsun...

Gerçekten dedi kadın ben gerçek annen im....

Bakayım dedi aç ağzını..senin köpek dişlerin yok ...benim annem olamazsın....

Çocuk döndü arkasını...camdan dışarıya bakmaya başladı...karanlık çökmüştü..gözünü yüksekte uçmakta olan uçağa çevirdi,gülümsedi..kolundaki telefon numarasına baktı,el salladı...

Görrrüşürüz anee.....
A

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder