26 Kasım 2010 Cuma

AŞK SARHOŞLUĞUNUN SABAHI...


Arkadaşım kitap tavsiye etmiş sağ olsun eminim çok iyidirler,birkaç kitapçıya baktım ama bulamadım,bulduğumda okumaya çalışacağım..

Benimde tavsiyem var iranlı bir yazardan ,her kültüre hitap eden bir kitap..Aşk sarhoşluğunun sabahı...

Adından da anlaşılacağı gibi aşk dan sarhoş olursun ve sabahında uyandığında gerçeklerle yüzyüze gelirsin..Yakışıklı prensin belkide çirkin bir kurbağadır..Ve kendine geldiğinde bir çukurun içindesindir ....

Tavsiye ederim.....

Kiapların adları ve resimleride beni cezbeder,okumamda ekilidir..bazılarını beğenmem ama emeğe saygıdan okumaya çalışırım,bazen esneyerek...ama bitirmeye çalışırım...

Bazı kitapları ise bir solukta bitmesini hiç istemeyerek,içinde yaşayarak...Yazarın hayal gücüne hayran olurum,belkide yaşadığı bazı şeyleri yazmıştır,sevdiğini unutmamak adına dizelere dökmüştür onu ölümsüzleştirmiştir kimbilir....

Kitapları seviyorum,televizyondan sıkılıyorum....

2 yorum:

  1. çok güzel.ben televizyonu da sevmeye başladım artık.Belki başka bir arayış.Yıllardır hep kaliteli şeyleri izlerdim.Bana katkısı olacak programları izlerdim.Varmısın yok musun,evlen benimle falan bu tarz şeylerden nefret ediyor evdekilere de izletmiyordum.Sanırım artık öğrendiklerim beni aşmaya başladı....Yani olmak istediğim gibi olamamak...Çevreye yabancılaşmak,kendine yabancılaşmaya kadar gitmeye başlayınca "DUR" dedim kendime yeter artık.Şimdi sana basit gelen programları izle.Azıcık kafanı dinlendir.
    İnan keyif almaya bile başladım.Ve önyargılı davranmamak lazımmış aslında.O programlardan da çıkarılacak öyle büyük dersler oluyor ki zaman zaman.Türkiyemin gerçekleri...Sevgiler sana arkadaşım...

    YanıtlaSil
  2. Nekadar sevmesemde seyrediyoruz alışmışız birkere... yalnızken yapabileceğimiz ender şeylerden birisi,vakit öldürmek...kitap çok seviyorum ,el işinide ama gözlerim çok yorulmuş fazla dayanmıyor ,iyneyi takmak için bile kızımdan yardım istiyorum böylece geriyee tek şey tv kalıyor...sevgiler arkadaşım...tabiki güzel şeylerde var bu sabah seyrettiğim fflm gibi....

    YanıtlaSil