19 Temmuz 2010 Pazartesi

Bana göre huzur


Günler okadar sıkıntılı ve sıcak geçiyorki ,bir an önce bitmesini diliyoruz neyi bekliyorsak..sanki ileride şahane günler varda..

Gündüz akşam olmasını bir an önce havanın serinlemesini bekliyoruz akşam oluyor yatma vaktine kadar güzel balkonda soğuk içeceklerle ve meyvayla felan geçiyor zaman ama gece tağa yatınca ne kadar camlarda açık olsa vantilatörde çalışşa akıyoruz sankii...daha yorgun kalkıyoruz..

Oğlumla gelinim bu havta tatildeydiler,akşam döndüler eğlenmiş ve baya yanmışlar,kızım resmen depresyona girdi onlar gidince ,oda gitmek istedi ama onların yanındada olmazdı bakalım eşim caymazsa bu havtada biz gideceğiz ben aslında denize girmeyi sevmiyorum,güneşlenmeyide sevmiyorum.denize bakmayı balık tutmayı severim ama anlamıyorum işte bütün gün çabuduk çabuduk suda durmak bana göre değil.Ben doga, yürüyüşlerini, yeni yerler görmeyi ,ağaçların esintisinielimde kitap hamakta sallanmayı ,akan bir derenin serin suyunda ayaklarımı sokup yürümeyi,bir göl etrafında örneğin abant kenarı olabilir bisiklete binmeyi,sonra mangalı yakıp kilim in üstünde oturup ,çiçek kokuları ve ağaçların serinliğinde atıştırmak isterdim ..

Benim tatil anlayışım farklı,gençler de başka istiyor tabiki..

2 yorum:

  1. Onun gençlikle ilgisi yok arkadaşım.Sevmiyorsundur hepsi o.Ben denize girmek için neler feda ederdim bir bilsen.Ama biz tatili bu yıl erken yapmak zorunda kaldık ve şansımıza da bir hafta yağmur yağdı.Ne talihsizim.Şimdi günübirlik yakın yerlere gitmenin planlarını yapıyorum..
    Ayrıca kızının sınav sonuçlarını merak ettim,istediği gibi olmuştur inşallah...

    YanıtlaSil
  2. Son on yıla kadar denize girmeyi severdim,ama son zamanlarda okadar saatlerce ve hatta günlerce denizde olmayı ve güneşin altında yatmayı sevmiyorum .Bu sene havalar çok garip geçiyor ya çok yağıyor yada çok sıcak..üzüldüm tatilinin istediğin gibi geçmemesine vardır herşeyde bir hayır arkadaşım havta sonlarını değerlendir ağva ,şile ,kefken oralarda çok güzel..
    Kızım ın sınav sonucu fena değil bir çok kişiye göre harikada sayılabilir ama istediğimiz yerler olacakmı bakalım şimdi tercih bekliyoruz,yerleşirsek ozaman güzel diyeceğim ,hayırlısı bakalım..

    YanıtlaSil