22 Temmuz 2010 Perşembe

Keşke


İçi içine sığmıyordu bir panayır zamanı daha gelmişti..Panayır ı bilmeyen olabilir, küçük kasabalarda yılın aynı dönemlerinde yapılan fuar benzeri bir etkinliktir.

Aynada kendine baktı uzun açık kumral saçlarını taradı ,okadar uzamıştıki neredeyse kalçalarına değmeye başlmıştı.3 yıldır hiç kestirmedi,o saçlarını çok beğenmişti çünkü ona ne kadar güze saçların var demişti ve o güzel gözleriyle mavi yeşil karışık gözleriyle gözünün içine bakmış,gülümsemişti.

Tam 3 yıldır geliyordu panayır a,açtıkları bir stant vardı adapazarı nda büyük iki tane mağazaları varmış buraya geleneği bozmamak için gelirlermiş çünkü babasıda dedeside gelirmişti .Panayır ın en büyük stant ıydı onlarınki en güzel kıyafetler orada asılı olurduen kalabalık orada olurdu..ama onun için önemli olan o yakışıklı delikanlının gelip gelmeyeceğiydi..

En güzel kıyafetini giydi,annesi ve kardeşiyle yola koyuldular .çok kalabalıktı yolda insanlar birbirine çarparak yürüyordu,tam 3 yıldır her panayır zamanı birbirlerine uzaktan bakıyorlar ,birbirlerini takip edip duruyorlardı,hiç yalnız yakalayamadılar hep yanlarında birileri oluyordu.

Evet onların tezgahına geldiklerinde ,gözleri onu aradı.amcası vardı ve tanımadığı bir adam daha ...yokmu diye düşünürken onu gördü oda onu gözleri buluştu ikiside seni gördüğüme çok memnun um der gibi parladı.
onun onu fark ettiği gibi başka kızlarda fark ediyordu,etrafında dolanıyorlardı,onlarla konuştuğunu gördükçe içini kıskançlık sarıyordu.öbür kızlar her istediklerini tezgahın bütün güzel kıyafetlerini alıyorlardı ...

Panayır ın 3.cü gününde mahaleden komşular ve ve akrabalar ıda vardı yanlarında ,dolaşmaya başladılar yine tezgaha yaklaştı ve yanında anesi var iken daha önce gördüğü ve oldukça pahalı olan deri bir mont abaktı ilk günden beri çok beğenmişti onu sahibi gibi çok kaliteliydi çok kız almaya çalışmış ama çok pahalı olduğu için geri vermişlerdi,az önce yine havalı bir kız onu denemiş ama babası hayır demişti..çok kıskanmıştı mont u değil delikanlının onunla ilgilenmesini kıskanmıştı..

Annesine sesine yükselterek O montu istiyorum ...anne İSTİYORUMM...annesi kızım yavaş sesini yükseltme bakarız baban akşama bakar bütçemize uyarsa olur yoksa alamayız dedi..ama tekrar sesini daha yükselterek BEN İSTİYORUM PARAMIZ VAR ÇOK ŞÜKÜR ALABİLİRİZ BEN İSTİYORUM....delikanlı bir an gözlerine baktı sonra kafasını çevirdi ...
evlerine dönme yolunda mahaleden beraber gittikleri ve başka tezgahlara ayrıldıkları nürten ablayla karşılaştılar kolundan sertçe tutup çekti...

Kız ne yaptın sen öyle ,neydi senin o şımarıklığın...o montu isterim alacaksınız diye cazgırlığın...siz gidince o çocuk ne dedi biliyormusun amcasına...

Yok amca vaz geçtim. ben bu kızı tanıdığım hiç bir kıza benzemediği için şımarık olmadığına inandığım için beğenmiştim,ama yok bu kız bana dükkanımı bile sattırır..babama artık bahsetmeyi düşünüyordum münasip bulurlarsa evlenmeyi düşünüyordum ..tamam çok güzel bir kız ama olmaz vaz geçtim ...
İlk kez ilk kez böyle davranmıştı neden öyle yapmıştı sanki kendini değerli göstermek istemişti dikkat çekmek istemişti başarmıştıda öyle dikkat çekmiştiki ...

Keşke öyle yapmasaydım keşke dedi ama artık çok geçti..o genç i birdaha görmedi gitmişti artık orda olması için hiç sebep yoktu,babası mont u almak istedi ama hayır dedi artık gereği yok..hiç gereği yok...

2 yorum: