14 Temmuz 2010 Çarşamba

Bekliyoruz umut ediyoruz...


Büyük gün geldi bekliyoruz ...geçen yılki gibi yine sabaha kadar oturdu sabah namazını kıldıktan sonra uyayakaldı...ben hızla bazı işleri yaptım ,oturdum onun pcnin başına Hayırdır inşallah hayırdır inşallah.....

Gece çok huzursuz ama uyanmadanbir uyku uyudum sabah 6 da kalktım oğluma çay hazırlayıp onu gönderdim sonra biraz ütü yaptım eşimin kahvaltısını yapıp gönderdim derken esila paçama yapıştı.üst baş değiştirme delisi 4 yaşında olupta günde 20 sefer kıyafet değiştiren ve ona göre ayakkabı giyen başka uçuk çocuk yoktur herhalde .heryeri talan ediyor.evde derli toplu biryer kalmadı zaten heryerde onun eşyaları geçen gece yatagın içinde yapbozlarını bulduk .ev kalabalık ne bulaşık bitiyor nede bir yer toplu kalıyor ...

Sabah sabah beni dürttüler galiba kuşlar ne alemde diye bakmak istedim daha doğrusu balkonda saksılara yuva yapan üveyikler öbür saksıya kondular hayırdır bunlar yavruları uçurmadan hemen başka yuvaya başladılar dedim bi baktım yavrulara ikiside ölmüş ..bit sarmış hayvanları aneleri bit getiriyor yavrulara sarınca bidaha uğramıyor o yuvaya ve bitler çoğalıp yavruları boğuyor,iki sinide attım balkonu ilaçladım ben bunları yaparken anne ve baba üveyik beni saksıdan seyrediyor ..bu yıl iki oldu doğurup doğurup bırakıyor balkonu bit sarıyor kovalayamıyorumda yuva bilmişler orayı senelerdir..hayırlısı...

Azkaldı birazdan açıklanacak daha uyuyor ...bilmiyorum istediğimiz puanı alamazsak yada yerleşemezsek ne yaparız ..bir yıldır tam çıkamadı zaten depresif likten.bende onunla beraber çekiyorum ya..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder