28 Temmuz 2010 Çarşamba

Karasu da tatil



Selam ben geldimm... nerden geldin diyen olur belki ,kısa bir tatilden geldim..
Bu sene ilk kez gittiğimiz bir yer Karasu . iki saat mesafede bir yer ben küçük ağva gibi kefken gibi bir yer olarak düşünmüştüm,ama çok farklı..belki yüz kadar pansiyon var tatil steleri ,çadır kentler,axua parklar,uzun yürüyüş caddeleri,bütün sezon açık olan yol kenarlarında sokak tezgahları...gece cıvıl cıvıl bir yer.heryer insan dolu.yazın 200 binden fazla insan oluyormuş.

Festival zamanına denk geldik bide şansa.geceleri konserler vardı .gülşen vardı benim tanıdığım daha tanıdık tanımadık sanatçılar vardı... ama bir havai fişek gösterisi vardıki görülmeye değerdi..ilk kez tam altında durduğum ve sanki üstümüze yıldızlar düşecek gibi yağdığını gördüm ve bayıldım,harikaydı.

Kumsalı bir harika deniz tertemiz pırıl pırıl..uçsuz bucaksız bir kumsal var.isteyen kalabalığa gitsin şezlong kiralasın isteyen sakin yerlere gitsin herkese yer var..
Ben herşeyimi almıştım eşim son anda bir pansiyonda yer buldu.mangalımızı hasırlarımızı şemşiyemizi felan aldım..hatta terlikleri bile aldım ama hiç gerek yokmuş bizden bile daha ucuz herşey,bütün marketler var nerdeyse en ucuz Şok marketbardaktan karpuza kadar al ve fiatlar uygun taşımaya değmez oraya kadar..Pansiyonlara pek güvenemezdim ama bizimki çok temizdi mutfağında buz dolap, aygaz var sen yalnızca bir tava ve yemek pişireceksen tencere al tabak bardak .bide tabiki çay yapmak için malzeme..banyonda şampuan ve sabun ,sıcak su var,istersen dışarda ye istersen bizim gibi mangal yap..son akşam dışarıda yedik ama keşke kendimiz yapsaydık mangal daha güzel bence..
En rahat ettiğimiz kısmı kimse kimseye dönüp bakmıyor,eşim bu konularda biraz pimpirikdir.önceleri beni kıskanırdı şimdi kızını kıskanıyor..etrafa bakar kalır ..ama orda hiç rahatsız olmadı,kızınıda rahat bıraktı.oda gönlünce yandı.
Biraz fazla yanmışlar eşim hatta çok pişmiş oldu son gün bacakları şişti zor geldik..ben fazla girmedim denize ,öyle yanmak içinde güneşlenmedim..ama herkese arada bir tatil lazım ..nekadar vücüt yorulsada cebin boşalsada kafanda boşalıyor ..

Tavsiye ederim....

fotolar bizden.. daha çok varda ikisi yeterli şimdilik.

3 yorum:

  1. Ben de gitmek istiyorum.Denizi çok özledim..............................

    YanıtlaSil
  2. Tavsiye ederim arabanız olduktan sonra havta sonu bile kaçamak yaparsınız .sabah 6 da çıksanız 8 de oradasınız akşam da 6 da çıksan evde 8 gibi olursun 12 saat insana yeter artar..

    YanıtlaSil
  3. yok benim eşim asla oralara gitmiyor.Tehlikeli bir deniz olduğunu düşündüğünden.Biz de en yakın yer diyerek arada bir Riva'ya gidiyoruz.Hakikaten hafta içi çok sakin oluyor.Geçen gün gittik.Sıcağın farkına varmadık esiyordu ama deniz suyu hamam suyu gibiydi.Akşam üzeri serinledi azıcık deniz....
    Yine de denize girmeyi ve yüzmeyi çok seviyorum...

    YanıtlaSil