14 Temmuz 2010 Çarşamba

PİSLİKLER

İki gündür çok sinirliyim ama kimseyede belli etmemeye çalışıyorum.Neden insanlar zor kullanır, başkalarına istedikleri gibi davranabileceklerini düşünür.Biraz güzel ve gösterişliyseniz her şeyi hak ettinizi düşünürler.

Bebegime dokunmaya teşebbüs ettiler,çığlık çığlığa eve girdi ne olduğunu anlamadım önce sonra baktık ama kaçmıştı.saat 6 civarı geç saat te deil ve apartman içinde düşünebiliyormusunuz kapının dibinde ,bu kadar utanmaz ve pervasız bu pislikler.

Tek suçu zile basmayıp kapıyı kendisi açması ve otomatiği kapatmaması,bir kat çıkınca arkasından birinin geldiğini duymuş ama birilerine geliyordur diye önemsememiş kim bilir nezaman dan beri peşine düşmüş olan 20 li yaşlarda kara kuru bir serseri bizim katla alt kat arasında yetişmiş o sapık ve dokunmak istemiş bağırınca bıçak çıkartmış bağırırsa öldüreceğini söylemiş çok korkmuş ama ona papuç bırakmamış,çığlığı basınca korkmuş tereddüt etmiş kapı açılınca sesleri duyunca kaçmış...

Ben duyunca ne yapacağımı şaşırdım ve kimse duydumu dedim bilinç dışı aslında bilinç altı olarak .Çünkü sebeplerim var böyle söylemek için....

Bu başımıza ikinci gelişi daha 5 . sınıfa giderken yaşlı başlı hacı hoca oldunu düşündüğümüz ve saygı duyduğumuz çocukları özelliklede kız çocuklarını seven bir komşu dedemiz kızıma çok yakınlık göstermeye çalışıyordu.kızım bir kaç kere anne bu adam her fırsatta beni kucaklamaya çalışıyor ben hoşlanmıyorum ondan diyordu ama biz olmaz öyle şey adam kaç yaşında çocukları çok seviyor,öyle kötü şey düşünme demiştim.

Ama içimede kurt düşmüştü karşılaşmamaya çalışıyordu.bir akşam üstü okuldan gelirken balkondan baktım geliyor dede de ondan bir kaç dakika önce girdi ,kapıyı açtım bekledim ve kızıma dokunmaya çalışırken gördüm .öyle bir saldırdım ki adama merdivenlerden yuvarladım tekmeledim tabiki herkes duydu..millet vahh vahh tüh tüh dedi..ama sonra bir kaç kişiden kız mı azdırdı adamı gibi laflar edildini duydum sebebi kızım yaşından daha büyük gösteriyormuş askılı felen giyiyormuş gitar çalıyormuş filan mış feşman mış..Ya 11 yaşına daha yeni girmiş bir çocuk hadi genç kız diyelim böyle şeylerden ne anlar hadi anlamaya başladı diyelim moruklarla ne işi olur..Töbe töbe yine aklıma geldi...

Öyle işte duyan oldumu diye tepkime sebep budur..kızıma güvenim sonsuzdur .bir gün briyle birşeyler yaşayacaksa buna kendisi karar verecek ve istediği zaman istediği kişiyle olacak buna ne ben nede başkaları karar verebilir.Akşama onu dışarıya çıkarttım ,korkunun onu eve kapatmasına izin vermedim motive ettim .böyle pisliklerin onu etkilemesine korkutmasına asla izin vermem.

ALLAH çocuklarımızı kötü olan her canlıdan korusun onları iyilerle karşılaştırsın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder