7 Temmuz 2010 Çarşamba


Uzun zamandır uğramıyordum buralara.Sözde sınavlar ve kurslar bitince devamlı yazacaktım ama olmuyor.havalar çok sıcak geceleri kimse uyumuyor kızlar sabaha kadar balkonda kıkırdaşıp duruyorlar yada film seyrediyorlar.baba ve bende oflayıp, söylenip duruyoruz .Yani sabahlarıda geç kalkıyorlar anca bir programları varsa ozaman erken kalkıyorlar,geç kalktıkları için esilada bana kalıyor .O nasıl bir çocuk anlamadım zaten geç yatar, az yer,sabahlarıda 7 olmadan ayakta ve bütün gün de canavar gibi maşallah.

Bu sabah denize gittiler ,ev boşaldı .işleri olunca öyle bir uyanıyorlar...Onları öpüp uğurladım,esila aklı bende ama gitmekde istiyor geriye baka baka aynı zamandada hoplaya zıplaya gitti.Ev uzun zamandır bana böyle kalmamıştı.Ortalığı topladım,çay demledim.birde akşam için hamur mayaladım çiğ börek yapacağım,yanınada kızartma ohh,başım rahat şimdi. yazmak istedim ama uzun zamandır yazmadığım için akıcılığımı yitirmişim,yazacaklarımı toparlayamıyorum.

Geçen yıl bu zamanlarda memleketteydim.İpek yolu şenlikleri vardı,her günümüz dolu geçiyordu .Bu sene daha bir plan yapmadık,eşimin iş durumları biraz problemli bakalım ne olacak.Sınav sonucunu bekliyoruz pek konuşmuyoruz bu konuyu ama kimseninde aklından çıktığı yok da.Hayırlısı..

benim huysuz böceklerimin resimlerini yüklüyorum ..tabii becerebilirsem.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder