6 Haziran 2010 Pazar

Başlayalım..

Merhaba.
Belki bunları benden başka kimse okumayacak,yazdığımdan kimsenin haberi olmayacak ama ben yinede duyduğum hikayeleri,gördüğüm yaşamları paylaşmak,onları ölümsüzleştirmek istedim.
Ve bu yüzden akşam kızıma rica ettim banada bir blog açtı.
Öncelikle kendimi tanıtayım.
43 yaşında iki çocuk sahibi evli bir bayanım. Bir kız birde oğlum var.
Oğlum evli bir kız torunum var.
Maddi durumumuz çok şükür yerinde.
Şimdilik birlikte yaşıyoruz,mutluyuz.
5 yıl kadar çalıştım,1 yıldır evdeyim.
Resim sanatını icra etmekteyim. Bunun yanında mefruşat kurslarına gidiyor afacan torunumdan kalan zamanımı öyle değerlendiriyorum..
En büyük zevklerim kızımla oturup sohbet etmek,akşam yürüyüşlerine çıkmak.
Kızım üniversiteye hazırlanıyor.
Oldukça dağınık bir çocuk. Onu alanın kulaklarımı bir hayli çınlatacağından eminim.
O üniversiteye gittiğinde gerçekleştireceği planlarından bahsederken bende kendimi o planlara dahil ediyorum bana çok beklersin diyor hatta evlendiğindede ondan ayrılmayacağımı söylüyorum gülüyor geçiyor.
Yani anlayacağınız ona o kadar bağlıyım.

Özetle;
Blogumuz hayırlı olsun.
Nice güzel hikayelerle buluşmak dileği il.
Şimdilik hoşçakalın..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder