20 Haziran 2010 Pazar

Stresli günler

Merhabalar... iki gündür çok yoğunduk ,sınav vardı ben daha heyecanlıydım,sıkıntılıydım ,sirliydim, gergindim.yani herşey üstümdeydi,bütün akşam ve o gün sınav bitinceye kadar tırnaklarımı ellerime geçirdim uykularım kaçtı kendimi en iyisini ve en kötüsünü düşünürken yakaladım ,Hayırlısıyla bu havtaki bitti ,önümüzdeki haftayıda atlatırsak ,sorun bitmiyorki sonra sonuç bekle ,yerleşmeyi bekle ,bekle ,bekle,

Son aylar çok sıkıntılı geçti benim için .Kayın pederim 3 ay önce vefat etti,çok severdim ,hala daha evindeymiş gibi geliyor bana .7 si okundu annemden haber geldi riskli bir ameliyat olacakmış oraya gittim çok şükür korkulan olmadı 3 havta yanında kaldım ona baktım. döndüm bu seferde torunun ameliyatı için koşturdum,iki havta neredeyse hergün hastanedeydim sıra almak evrakları hazırlamak ,neyse ameliyatımız güzel geçti sonrada hergün hastaneye pansumana git gel,dikişlerini aldır .Çok şükür oda bitti sonrada bu sınav üstüne tuz büber demek hafif kalır bayağı bir yıprandım,akşamdan beri her yerim ağrıyor sanırım çok fena hasta olacağım bu gün çok işim var fırsat bulursam bir ara doktora gideceğim.
Hadi daha fazla sıkmayayım sizleri,bu havtadan sonra söz eğlenceli şeyler yazacağım.

2 yorum: